2024. január 21.

Új év, új remények? 2024 Kávészünet #122

    Üdvözletem Sültkörték, itt Schildkröte és mondhatni egy év után jó lenne ott folytatni a dolgokat, ahol tartottam. A múlt év hajszája most kicsit ülepedni látszik, és miután egy feladatot leadtam, talán ismét fel tudom venni a fonalat az írás terén, ami iszonyatosan hiányzott minden nap.

    A hirdetések lassan szabályozhatatlanok, igyekszem figyelni arra, hogy ne legyenek zavaróak, ettől függetlenül állíthatom, hogy a tavalyi tartalommentesség bizonyította nálam, hogy nem arra a kevés befolyt összegre hajtottam.

    Szeretnék rövidebb értékelőket készíteni az olvasmányaimról, amit el is kezdtem tavaly felvázolni, (talán a piszkozatok meg is vannak) de végül nem készült el, talán visszarázódásnak ez is megteszi, utána jöhet a többi.

    Szilveszter éjfélre éppen meglett az ötven darab olvasott könyv, bár az utolsó nyolc könyvet decemberben daráltam le. Ezen felül sok könyvről már utólag nem tudok külön képeket csinálni, mert sikerült az elsődleges szelektálási tervem, és végül az ezer darabszám fölé növekedett könyvmennyiséget visszaredukáltam 360 darabra.

    Rengeteg hagyatéki könyvnek kerestem új gazdát, ősztől minden héten jártam a környéken levő könyvmegállókban, ami szintén rengeteg időt elvett a sok utazással, de kicsit meg is nyugodtam, nem érzem annyira zsúfoltnak az életem. Ezen felül sikerült sok-sok általam vásárolt könyvet eladni, rengeteg kedves, szintén olvasó emberrel találkozhattam, levelezhettem, illetve a megtérült összegekből tudtam gazdálkodni új könyvekre, így ezt idén is szeretném folytatni.

    Idén az első héten kb. negyven könyv összegyűlt, lessetek rá a moly.hu polcomra, hátha valami hiányzik a magánkönyvtáratokból. (amiről nem készült kép, arról igény szerint készítek)

moly.hu - schildkröte eladó kötetek

    Remélem, hogy ebben az évben kicsit tudok a bloggal is foglalkozni, addig is mindenkinek tartalmas évet kívánok!

    Ui.: a macskám, SirMók jól van, függetlenül attól, hogy nem raktam ki képeket Instagramra, amúgy sem szereti, ha fotózom.