2015. november 7.

Túl sok infó rólam leírás

Sziasztok, ismét itt töltöm el azokat a perceket, amit a tanulásra kéne éppen szentelni de mivel szombat van és nem kávészünet, így pofátlanul ide tévedtem és most mesélek pár olyan dolgot, amit nem sokan tudhattatok eddig, viszont nem titok ez a pár információ.




  1. Hajápolás zero: egy jó gyógyszertáras sampon ami lenyúzza a fejbőröm, egy másik sampon a hajvégekre, szétnyúzom a fésűvel a hajam, nem elég kínzás ez a rituálé?
  2. Samsung telefon: igen, sokat uszítom az Iphone felhasználókat, hogy a kamerájukat a Samsung gyártja, de tényleg a következő telefonom vagy Huawei vagy valami kínai márkájú lesz. Nem, nem lesz Samsung.
  3. Kedvenc könyvem Bársony Ottiliától a Hol bujkálsz cinege c. könyv. Már négyszer olvastam ki és még mindig lebilincsel a kötet.
  4. Első csók: na ez már a viccrovatba is bekerülhetett volna, mert 18 éves korom után történt (bár ennek az-az egyszerű oka is volt, hogy nem volt előtte senki, akivel megtettem volna )
  5. Randevúk: egy volt ebből is, egy egyszerű szegedi délutáni séta mozival. Örült a fejem akkor is... meg jó volt, mert csak utána gondoltam bele, hogy most egy haverommal, barátommal elmentem kettesbe Szegedre.
  6. Csoki és chips nassolás: nem, nem bírom ki... ha meg megvan, kétszeresére erősödik a nassolás utáni vágyam, aztán a chips győz az észérveim felett.
  7. Szobadekorálás: nem szokásom, nem vagyok annyira kreatív személy. Addig eljutok, hogy félévente a faliújságom rendezzem el egy kicsit máshogy. Semmi több.
  8. Nightcore zene: nem bírom ki, hogy ne hallgassam. Nekem ez a fajta zenefeldolgozás elfogadott és tetszik.
  9. Kedvenc parfümöm: nekem mindegy milyen, a lényeg, hogy vanília ne legyen benne, viszont az ilang-ilang legyen benne.
  10. A szárnyas és a hal tartozik a kedvenc húsaim közé, ezekből töménytelen mennyiséget szeretek enni. Bár a köreteknek vagyok a pusztítója. A krumpli meg megunhatatlan variációkkal kecsegtet.