2024. június 29.

Kilencéves kávészünet #123

    
Üdvözletem Sültkörték, itt Schildkröte és ma megmondom, hogyan zártuk az előző évet.

    Újabb év telt el, ami majdhogynem meghökkenti a teknősöket is. Különösebb mérföldkövekkel nem tudok szolgálni, így inkább a szabadidős tevékenységeimről tudok számot adni.

    Az idei programok is mellőzve lettek, viszont a nagyon várt kötetek beszerzésre kerültek. Örömömre szolgál, hogy több magyar szerző könyvére esett a választásom, így sok izgalmas magyar krimibe tudok elmélyülni.

    A legjobban Jud Meyrin (Megyeri Judit) regényeire vártam, és mikor befejeztem a Felföldi rejtélyek sorozatot, a júniusi megjelenésű Rózsakői rejtélyek folytatására startoltam rá. Az másik bűnöm, hogy nem sikerült belefognom a beszerzés után sem immáron két hete, talán mert a munkaközi szünetekben Jo Nesbø Macbeth című fiktív krimijét olvasom. 

    A koreai rajongásom is növekedett, több nagyon népszerű doramát tekintettem meg, amik mondhatni jól kirángattak a szürke hétköznapokból. Ritka válogatós lettem animék terén is, így viszont tényleg a kedvemre való sorozatokat tekintettem meg.

    Az idei év néptánc terén csak egy új anyagot tartogatott, így teljes lelkesedéssel vetettem bele magamat a bonchidai román táncanyagba. Nem mellesleg a zene is évek óta magával ragad, így szabadidőmben is szívesen hallgatom. Nagyon még az sem szegte kedvem, hogy nem igazán lett végül állandó táncpárom a koreográfiához, ami kisebb kihívás, hogy mindig mással kell táncolni. (állandó partner esetében közösen gyakoroljátok ki, ergo tudjátok egymást segíteni)

    Ami engem is meglepett, hogy mikor nem volt kedvem olvasni és sorozatot nézni, (meg lett végre szélessávú internet) a Steam oldalon vásárolt játékokkal kezdtem elütni az időm. Mivel majdnem az összes Stronghold játék megvolt, utána megvásároltam az egyik Anno History játékot, de nem tudtam játszani vele. Végül eszembe jutott, hogy csak egy regisztráció szükséges az Ubisoft-on (övéké a játék),  utána megvettem a teljes kollekciót, így az Anno-szériával is tudok most már kötetlenül játszani.
    Ezen felül vásároltam tavasszal pár stratégiai játékot kiélvezve a logisztikusi énem, és munka után kis levezetésképp ezekkel tréningeltem a megmaradt agysejtjeim.