2015. szeptember 19.

Szombati kávészünet #7 (kiskorúak és a Facebook)

Fiatalok és a facebookos élet

Nem tudom megérteni, hogy miért rakják ki a most kezdő 9.esek, hogy elmúlt 18..Valami nem stimmel,
mivel 9.-esek és a születési dátum 1996. (én '94-es vagyok )
Aztán meg észreveszem a fesztiválos képeiket... ha én lennék az anyád, tényleg lecsaptalak volna, hogy 2x is meggondolod h elmenj fesztiválra.

Aztán olvastam egy újságban egy elkeseredett anyát, aki parázik, hogy a 13 éves "kis"lánya már "komoly" kapcsolatban van (na ez jó vicc volt. ) és a pasival le akarnak feküdni... inkább húzzatok vissza CSgo-zni -.-"

10 évesen még nekem a GTA3-on járt az agyam meg a Stronghold Crusader-en és birodalmakat építettem, nem pedig azon hogy elveszítsem a szüzességem xd

Úgy bírom, mikor az épp betöltötte a 10 évet, ki sem hullajtotta még az összes tejfogát kölök mondja meg, hogy ő mindent jobban tud, mint a felnőttek.

Biztos kölök, h neked van igazad, én is csak 10 évvel vagyok idősebb nálad, 2 év múlva várhatólag már 2 szakmám lesz, de te úgyis mindent jobban tudsz...

Kérlek, most húzz vissza a szobádba legózni, thank you!


Szutyok stílusotok van, példaképetek valami mexikói ribi, vagy épp egy meleg kanadai, ocsmány zenéket hallgattok és csúnyábban beszéltek, mint egy rossz kocsis, ezen felül úgy dobálóztok a fuck you-van, mintha ez lenne az alfa meg az omega... én csak örülök, hogy nem a ti korosztályotokba születtem.