2017. január 16.

Mindennapok 12 évesen és 22 évesen,

Milyen gyerekként és felnőttként?
Gyerekként: de jó lenne már felnőttnek lenni, mert bármit megtehetek...
felnőttként: de jó lenne még mindig gond nélküli gyereknek lenni...

Ugye, mennyit gondolkozunk ezen a teórián, amin valahogy minden ember túlesik, legalább egyszer. De mik vannak még, amit kicsit máshogy látunk?

Takarítás:
Gyerekként: szépen nézel anyura, remélve, hogy kitakarít. Beletörődve és fejét csóválva meg is teszi.
Felnőttként: ott mászik a plafonon egy pók. Bár én amúgy sem félek a pókoktól. Úgyis unom magam, és egyedül vagyok a szobában. Szerintem befogadom házi állatkának.

Alvás:
Gyerekként: rosszul esik, ha 7 előtt fel kell kelni iskolába.
Felnőttként: örülsz, ha nem kell 6 előtt kelni.

Hétvégék:
Gyerekként: család, mesenézés és játék minden mennyiségben
Felnőttként: alvás, tanulás, házimunka

Tanulás:
Gyerekként: nem szereted. Ennyi.
Felnőttként: ha nem muszáj, utálod az iskolát. A tanulást már gyerekkorban megutáltad, ha addig nem, egyetemista korodra megutálod. De jobb, mint dolgozni.

Ügyintézés:
Gyerekként: a bizalom jele volt, ha elengedtek a boltba vásárolni egyedül. Amúgy hírből sem ismerted jobb esetben.
Felnőttként: a várakozás, mindent magadnak kell intézni, még akkor is, ha nem érsz rá. Feladat: beletörődni a sorsodba.

Alkohol:
Gyerekként: ugyan, azt csak a felnőttek isznak, az csúnya dolog.
Felnőttként: oké, most hétvégén eleget ittam. Mikor lesz a következő buli? Csak 2 pohár oké?!


Szerelem:
Gyerekként: fúúúj, undorító, hogy smaciznak azok a felnőttek.
Felnőttként: egek, már az általános iskolásnak is komolyabb szerelmi élete van, mint nekem...