2017. július 23.

Hétvégés kávészünet #42

Végre itt ülök. Végre tudok írni. Végre fél 12-ig tudtam aludni.
Ez miért is jó?

Mert a légkonditól olyan beteg lettem, a melegtől meg olyan hőgutát kaptam, hogy elmondhatom, jó két hétig a hőemelkedés és a láz szétszedte a maradék agysejtem is. 

Azt értem én, hogy télen nincs hó. ( mintha engem érdekelne, addig sem kell lapátolni ) Az viszont abszurd, hogy a globális felmelegedést bizony a nyári hőgutában érzem meg a legjobban.

Mivel az első bekezdésben említettem, hogy tudtam aludni, meg írni, most már kezdek jobban lenni. Bár nekem 3 nap után már ezt kellett volna mondanom, nem két hét után.

Ezen felül mi volt még a hónapban:

Elkezdtem dolgozni végre valahára, viszont "jó" volt az elmúlt 3 hétből kettőben betegen dolgozni. Szóval elég szenvedősen kezdődött el a ledolgozandó 40-45 évem. Amúgy nem lenne a munka sem szenvedés, ha nem lennék beteg.

Szóval hétköznap, ahogy este ötre hazaérek, másra sem vágyok csak egy hűsítő zuhanyra és aludjak. Kétségtelen, ebben visszasírom az iskolát, ahol ha valamit untam, vagy semmit nem csináltunk, szünet volt, pofátlanul aludhattam, így délutánra feltöltötten ülhettem gép elé. Ha meg valaki azt hiszi, hogy a nyolc órás munkaidő a mai nyolc óra... van az kilenc is.

Posztokkal kapcsolatban, nagyon sajnálom, de NAGYON nem haladtam előrébb a fenn említett lázas agyzabálásom következményéből kifolyólag. Bár amit tudtam, még a munkába állásom előtt már elkezdtem kidolgozni, vagy már kinn van.

Visszaemlékezve a júniusomra, csak egy nagy rohangászásra emlékszek. Erre a hónapra kaptam hideget-meleget, remélem a következő hónap már nem akar nagyobb kihívások elé állítani, mert akkor...*

*Tulajdonképpen félpercenként magamban káromkodtam, csodálkozok is, hogy kibírtam, hogy ne írjak bele a posztba semmi illetlen kifejezést, már csak a téma és a mondanivaló miatt is.

Még mindig rohadt meleg van!!!

Ősz, hol a jó francban vagy már?!

Üdv.: Egy melegtől szenvedő alany, aki tényleg nagyon rosszul viseli a meleget.