2017. június 30.

Elfelejtett két éves kávészünet #41

Ahogy repül az idő, teljesen megfeledkeztem arról, hogy bizony két éve boldogítom az internetes sültkörtéim, mint Schildkröte.

Milyen őrültségek történtek ezen az oldalon az elmúlt két évben?

( Egyes olvasóim biztos azt mondják, hogy pizza, mert miért ne. )


Olyan fáradt vagyok, hogy nem sok minden motivál ezen poszt megírására, de mögöttem a kisebbik Schildkröte, mint húgom személye, itt nyaggat, hogy mindenképp írjak valamit.

Csapjunk is bele a muffinba, mivel a mai nap fénypontja kiváltképp ezen sütemény lett.

(Kaja, megnézni az utolsó részét a Pretty Little Liars-nak, agyalni hülyeségeken.... )

Nem tudom mit írhatnék erről a két évről. Nem gondoltam én sem, hogy mi lesz, mikor megírtam az első posztom. Csak úgy, miért ne? Untam magam. Most meg már magamnak is írogatok dolgokat, szeretek írni és jó érzés olvasóimmal megosztani pár dolgot és a hobbijaimat.

Sokat agyaltam rajta, hogy léteznek-e olyanok, akik hasonlóan több szabadidős tevékenységet is folytatnak és több tevékenységi kör tagjaként kapcsolódik ki. Régen csak maximum a könyvmolyok közé tudtam volna sorolni magam, viszont a legelső társaság mégiscsak az animések közül került ki. Tudom, a mangaolvasókkal talán egy érzést tudok produkálni.

Remélem minden olvasóm igényét ki tudom valamelyest elégíteni illetve örömet tudok nektek okozni pár poénnal, történettel vagy csak azzal, hogy megosztom veletek az olvasmányaim vagy éppen azokat a sorozatokat, amiket nézek.

A kép húgom ötletéből adódóan készülhetett el.