2017. június 3.

Hosszú hétvégés kávészünet #39

Szaladás a határidővel szemben.
Meg pár mesélni való apróság.

Persze, kapom a hideget, hogy úgyis sikerül, én meg stréberként nyafogok, hogy ez sem fog menni. A szóbeli vizsgák előtti keserves semmittevés, mint hosszú hétvége előtt... ilyenkor kezdek megőszülni még a tanulás gondolatára, hogy már csak négy nap és nagy valószínűséggel befejezem iskolai életem.
( Tegyük hozzá, álmodtam olyasmit, hogy megkérdezték tőlem, hogy akarok-e még tovább tanulni.. akárki kérdezte is, mindig a képükbe röhögtem, hogy felejtsék el ezt az irreleváns kérdést. ) Szóval még az alvási fázisban sem hagy engem békén az agynak nevezett szerv, ami a fejemben "elvileg" van. ( ez olyan, minthogy most geoid vagy lapos-e a Föld: bizonyítsd be az állításod. )

Kiálthatnékom van még egy kávéért, de lecsapnak itthon, mint kofa a piaci legyet, mert tudják, hogy így is fenn leszek szinte egész éjjel. Így jár az, aki délutánig kapcsolatban van az ágyával.

Mostanában nem volt semmi abszurd látnivaló az éterben. Már kezdek gyanakodni, hogy általában van min morognom. Végül is, nem kell keresnem, a hülyeségek maguktól is megtalálnak.

Mivel befejeztem Vavyan Fable - Tíz kicsi kommandós c. kötetet, aminek vázlatát már elkezdtem olvasás közepette, mert tényleg szót kell ejteni ezen komikus művön. Abszurd megnyerte tetszésem. De többet már csak a külön bejegyzésben olvashatnak az érdeklődök.

Mostanában elég sokat olvastam egy húzóban, már kezdem érezni, hogy ebben a hónapban jön az általános két-három havonkénti csere, amiben az animés olvasóknak kedvezek majd régebbi és újabb csemegékkel.
Nehéz egyszerre könyvmolynak és animésnek lenni. Nem könnyű, de megbirkózunk vele.