2017. augusztus 22.

Felelsz vagy mersz kávészünet #44

Talán mégsem vagyok olyan vidám hangulatban. Sőt, dühösnek kéne lennem. De kezdjük az elején.

Mindig is pesszimista voltam. Mindig is tettem magasból a sok hülyeségre. Viszont amit az elmúlt időszakban tapasztaltam az már a maradék emberi türelmet is erősen tépázza.

Tanulsz mint az állat, annak reményében, hogy esélyed lesz munkát találni. Hiába a gyakorlat, bizony el kell a segítő kéz, hogy elkezdj élni. Van munkád, felvesznek. Miért ne örülne bárki is? Főleg egy pályakezdő. 
Most nem kimondottan egy cégről van szó. Hanem, hogy mi folyik ebben a finoman szólva is mocskos országban.

Támogatás. Egy életre nagyobb szitokszó mától számomra, mint egy anyázás vagy bármi másik csúnya szó. Belegondoltál, mennyi pénzt felvesznek érted a cégek, hogy kényük-kedvük szerint szó szerint azt csináld, amit ők mondanak és elvárnak. 
Ha nem felelsz meg a Földesúr akaratának, akkor mehetsz Isten hírével. Ők meg szépen zsebbe rakják utánad a csomó pénzt, aminek csak töredékével találkozhatsz a bérpapírodon.

Bejártam betegen, lázasan, próbáltam mindent megtenni, próbáltam lelkesedni. Viszont már én is erősen láttam a stresszt, a lehetetlen munkakörülményt, a sok kényszert, viszont ekkor sem futamodtam el. Hála? Ugyan, felejtsd el.

Jó, hogy hamarabb kaptam fülest, arról, mi folyik a cégnél, így már szinte nem is ért váratlanul az egész. A hülye indokokat hallgatva, ami csak azért érthetetlen, mert úgy vettek fel, hogy csak belenéztek az önéletrajzomba.

Motivációs levél? Igen, nem olvastuk el a felhasználási feltételeket és a programot szidod a felelőtlenséged és hülyeséged miatt? Éppen nem rúgsz bele a hadverbe, hogy működjön. 
Ki volt a hibás? Ők, hogy vakon felvettek és egy hülye önéletrajz alapján ítélik meg az embereket, vagy én, hogy ennyire akartam dolgozni. ( bár itt kifejteném, ez erősen kölcsönös baklövés volt viszont ők nem voltak képesek kompromisszumot kötni )

Szóval sültkörték, legyetek résen, ne essetek teknős módjára a hátatokra.

Mindig van még egy dobás. Viszont most nálam a dobókocka.