2017. augusztus 28.

Az a hétfő, amit vasárnapnak véltem, kávészünet #45

Én fogom magamat leszúrni, ha még az ötvenedik kávészünetnél is munkanélküli leszek.

Igen, itt a nyár, mások fesztiváloznak, kirúgnak a hámból, készülnek a sulira, vagy épp esküvőre adják a fejüket. Csak ez nyomul a képembe a netről. Ma délután háromra ebből most betelt nálam a pohár. Le is léptem gyorsan a netről.

Megint elkezdődött egy újabb mókuskerék, ahol keresgélhetek munkát és próbálom a csillagokat is lehazudni, hogy boldoguljak az életben. Becsületesség és őszinteség? Arról csak itt olvashattok sültkörték.

Aki nem csal, nem lop, nem hazudik, az bizony dolgozik. - egyre motiválóbb idézetek röpködnek az idővonalamon a közösségi kiakasztó oldalon.

Itthon pedig az angol úgy röpköd a levegőben, mint valami káromkodás. Meg is mondtam, ilyen tempóban tényleg hamarabb adok ki egy novellát, minthogy nyelvvizsgám legyen. (Tegyük hozzá, az előbbinek nagyobb esélyt adok)

Nem fogok depresszióba süllyedni, mert ahhoz most úgy érzem, túl erős vagyok. Mindent ki akarok írni magamból. Mindent. (Nyugi, nem itt) sőt, szinte az írásra ráfüggtem.

Mikor egész nyáron a boldog, újdonsült házaspárok - akik szinte velem egyidősek - a képembe nyomják a közösségi oldalon, hogy életük legszebb napja egy csomó képen, egyszerűen még a házasság gondolata is a "nagyon nem akarom ezt" kategóriába esett. Bár egyenlő a nullával olyan szerencsétlent találni, aki minden hülyeségem elviseli. * még egy szingliadó sem tántorít el attól, hogy most inkább egyedül legyek. *

A word helyesírás ellenőrzőjével meg veszekedek. A hülye szerinte obszcén szó, szerintem meg egy óvodás is csúnyább káromkodást tud összetákolni, mint én.

Mivel dobjam fel a napotok?

Most ránéztem az órára és megint elment a nap. Mivel újra háztartásbelinek lettem titulálva itthon, valószínű, hogy most mennem kell mosogatni.

Jó, ez most nem poén volt, tudom. Majd hátha holnap ahhoz is megjön a kedvem.