2017. október 13.

Októberi kávészünet #47

Csak repülnek a napok és a háztetőre a diók, miközben senyvedve várok... már én sem tudom mire. E hónap 11-én még az őszi állásbörzét is végigjártam valami csekély remény fejében, hogy valami munkalehetőség pottyanjon az ölembe, de valami rossz érzés szállt meg, hogy itt legfeljebb csak a fejemre fognak hullani a diófánk termései.

Szóval elérkezett az ősz, hidegebb van, mint gondoltam és mára várok egy újabb könyvet. 

Pontosabban a Bitó és borostyánt az Ambrózy báró esetei 3,5 kötetét. Legyen annyi elég az enyelgésemből, hogy ma éjjel befejeztem a harmadik kötetet, így rugóra ülve várom a karácsonyt, illetve a negyedik kötetet, hogy megtudjam, hogy a morc báró még lezáratlan ügye hogyan fog alakulni.

A többiről majd külön beszámolok, mintegy összefoglalva az eddig megjelent sorozat részeit.
Egyéb hír nagyon nincs körülöttem, tíz hónap alatt végignéztem az eddig megjelent Simpson család mind a 28 évadát. ( Sajnos ez az animesorozatok rovására lett, de ne csüggedjetek, nem pártoltam el a japán kultúra eme élvezeteitől. )

Tisztában vagyok vele, hogy erősen megcsappant az írási kedvem - pontosabban a blogírás, mert van egy különálló időtöltéseim is, ami szintén a billentyűzet koptatásával jár - és tudjátok jól, ha nincs valamihez kedvem, azt nem is csinálom.

Glamour napokat most ősszel nem terveztem be, hiszen elég sok vagyont fektettem most bele Böszörményi könyvsorozatába, amit természetesen cseppet sem bánok. Sokan írták, hogy elég hosszú lett és elnyújtották a történetet, mint a rétestésztát, viszont végigolvasva oldalról oldalra képes voltam élvezni minden mondatot. (és már megint erről hadoválok...)

Számon tartom, milyen posztokkal vagyok lemaradva, van legalább kettő, és aktuálisan egy, viszont meglepetésnek is van egy, így lesz dolgom még évvégéig.

Félretéve az önsajnálkozást és a siránkozást, hiszen ma ráadásul errefelé süt a nap, lehet enni a diót, szóval minden szép és minden jó, még ha nem is úgy, ahogyan elvárnák tőlem.

Mivel minden sorozatot már megnéztem, ami tervezett alatt volt, nemsoká elkezdem én is az Outlander harmadik évadát, mert már elég jelenetképet láttam fenn neten, hogy épp nem kezd el zavarni a sok utalás. (tegyük hozzá, mivel olvastam a kötetet, nagyon nem tudnak meglepni, mi van a sorozatban)


2017.10.13. - és igen, péntek ráadásul. És-sel nem kezdünk mondatot, de néha a teknősök is képesek a páncéljukra fordulni. Szóval, kicsit sem érdekel most.