2016. január 26.

Keddi pihenős kávészünet #12

Ez lesz a 59. bejegyzésem és nagyon örülök neki, hogy találok benne kedvet és kreativitást.

A könyvbejegyzéseket vegyesen írom, valahol a történet fogott meg igazán, van, ahol a mondanivalója, így nem tudok egyforma stílusú könyveket írni.


Animékkel is gyakran ez a helyzet, bár itt inkább a történet az, ami megfog.

Most a terméktesztekkel vagyok elmaradóban, de kárpótoljon engem a félévi jegyeim átlaga, amit sikerült 3,5-ös átlag fölé húzni. Más fejlemények körülöttem nincsenek.

Animéknél most az Ore monogatari! van célkeresztben, és végeztem a Drrr! X2 Shou (3. évad) megnézésével.

Könyveknél elkezdtem újra a Luxen sorozat első kötetét, és a Gyengéd, mint a farkasok c. könyvet.


Röviden ennyi, mindenkinek jó hetet, vizsgákhoz kitartást, mindjárt itt a tavasz, már itt van az új animeszezon, élvezzünk ki minden jót!