2016. január 24.

Napi rutin

Szép hétvégét, most leírom, hogy egy nap milyen teendőket szoktam elvégezni és mik azok a szokások, amiket napi szinten elvégzek gondolkodás nélkül.


A felkelés nem megy olyan egyszerűen, ilyenkor szeretek lajhár üzemmódba váltani és ritka, hogy ne adjak még magamnak az ágyban 5-10 perc ébredezési fázist. A ruháim előre kipakolom, így már csak fel kell őket venni és megyek a fürdőszobába elvégezni a fontos teendőket. Ezután a konyhába rohanok a mindennapi életerőmért, a kávéért, amit ha kihagyok, vagy nincs rá időm.. nincs olyan, hogy nincs időm kávét inni! ( na jó, eddig egyszer aludtam el, 10 percbe meg sajnos nem fért bele)

A kávémmal visszavonulok a szobámban levő fésülködőasztalomhoz, a hajam helyreállítom, hidratálom az ajkam és az arcom, esetleg egy smink is jöhet, ha van rá időm. Ha van pár percem, és tudom, hogy semmittevős napom lesz, még a táskámba teszek egy könyvet, ha előző nap nem raktam. Ezután, mivel percre pontosan ki van számolva az időm, indulok is a buszmegállóba.

Hazajöveteli lepakolás után szokásom másnapra azonnal a táskám átpakolni, vagy iskolába a füzeteket cserélni ha szükséges, ha vásároltam, a benne levő termékeket kiveszem, megnézem és elpakolom. Ezután bekapcsolom a gépem, megnézem, hogy mi található a hűtőben, ha még ráadásul éhes is vagyok akkor ilyenkor elkészítem az ételt és leülök gépezni. Ha kipihentem magam és másnapra készülni kell valami dolgozatra, akkor nekiülök átnézni. Ha van mosogatnivaló azt is ekkor végzem el.

Ha van kedvem, beszéltek a családtagjaimmal, mert később érnek haza hozzám képest, ha nincs kedvem, akkor egyszerűen maradok a gépnél. Ha nem ettem még vagy kiderül, hogy később este csinálnak valami vacsorát, akkor megvárom és utána eszek. Ebben az időközben szoktam lebonyolítani facebookon a chateléseket is. Ha eddig semmi nem vett rá a tanulásra, általában ilyenkor kezdek neki. (nem kell nagy dologra gondolni, 1 óránál többet még nagyon nem tanultam ebben a tanévben)

9 óra után megyek fürdeni, ilyenkor szoktam az arcmosást is elvégezni, ez változó, milyen termékekkel, ha végeztem, a másnapi ruházatot kiválasztom, ezután befejezem a böngészést, ha valamit félbehagytam a gépen, azután meg olvasok elalvásig.