2016. február 25.

Év eleji shopping

Hali, újra itt, tegnap megnéztem, hogy pontosan miket vásároltam, próbáltam ki az elmúlt kb. 2 hónapban, végül összejött egy nagy adag termék, amiket most bemutatok.


Szemhéjpúder:

Lovely nude make up kit: A világos színek alig látszódnak, viszont a sötét színek meg erősen pigmentáltak és tartósak is. Jól kihasználható földszínek, lehet vele nappalra visszafogott és esti bulizásra vadabb sminket is elkészíteni vele.
Elég impulzusvásárlás lett karácsonyra magamnak, emlékezetem szerint akciósan csaptam le rá, annyit megért a paletta. Karácsonyra ebből csináltam a sminket, meg voltam elégedve az eredménnyel. A sötétebb és csillámosabb színek alkalmakra, bulikra nagyon találóak, élénkek mégis naturálisak, bár kicsit porzik, ezt leszámítva tetszik az összeállítás. A világos színek.. nem tudom leírni, hogy kicsit ne rúgjak bele a paletta önérzetébe, hiszen tudom, ennyiért örüljön az ember ha ennyi természetes színt talál. Nagyon halványak. Ha felviszem vagy két rétegben is alig látszik. Annyiban azért pozitív vagyok, hogy tetszik ez a teljesen matt kombináció, csak ha picit erőteljesebb lenne a szín és nem kéne az ecseteket beledörgölni, hogy kapjon színt, még az öt csillagot is megkapná gondolkozás nélkül. Talán emiatt van nekem is csak a fiókomban és nyúlok valami másik szemhéjpúderemhez. Én inkább az tizenéves korosztálynak tudom ajánlani ha lehet, vagy kezdőknek, mert jól kihasználható, a világos színekkel meg kezdőként nem lehet melléfogni.


Arcmaszk:
A Rival de loup termékcsaládból kipróbálásra vásároltam meg 2 arcmaszkot, ami az arc tisztítására és pórusfinomításra szolgálna.

  • Peel-off maszk (aloe vara és kamilla kivonattal) Valahogy az a nap sem volt az enyém, mikor ezt kipróbáltam. Nem olvastam el figyelmesen, konkrétan már az egész arcomra rápakoltam. 10 perc se telt el, érzem a húzódást a bőrömön, de felismertem a lehúzható maszkok hatását. 
    Nagyon puhává, hidratált érzést adott a maszk, tisztító hatást nem láttam rajta, de későbbiekre vettem még 1 darabot, próbálom jobban beleásni magam ebbe a maszkba. 
    A legtöbb időt a szemöldökömre rárakott pakolás leszedése vett el. :D Végül feldobta a napom, hogy mennyire figyelmetlen voltam, viszont most már egyre jobban érdekelnek a lehúzható maszkok. 
    Az illata is kellemes, nem volt negatív érzetű számomra.
  • Holt tengeri maszk (Holt-tengeri só és Kaolin)
Pilaten hidra: Az a bizonyos fekete maszk. Igen, jól tisztítja az arcot, bár az összetevőlista nem a szívem csücske, ajánlott a kezelés után hidratálni a bőrt.

A tubusban egy sűrű de könnyen használható terméket kapunk. Elég egy közepes rétegben felvinni, mert ha valahova vastagon kenjük, azokon a részeken lassan fog meg száradni. ( ezeken a részeken is le lehet húzni a maszk többi részét, ami meg még nem száradt meg azt tovább várva a száradásig másodjára lehúzható, nem kell letörölni. ) Kellemes illata van a csomagolás sem utolsó.
Jó negyed óra elég, nem kell sokat várni és egyértelműen látható, hogy mikor lehet leszedni.
Első alkalommal az orron és a homlokomon használtam úgy, hogy előtte csak micellás vízzel töröltem át az arcom. Használat után nézve a maradék sminkmaradvány és napi kosz mellett szépen letisztította az arcom, de nem vártam első alkalomra nagy csodát. Azóta negyedjére is használtam, most már arcra is és fokozatosan tisztítja ki a pórusokat. A homlokom mattosította. Az alkoholszármazékok pedig csökkentik a pórusnagyságot, összehúzza azokat.
Mióta lett szerencsém kipróbálni, más maszkhoz nem is nyúltam, sajnos 5 csillagot az alkoholszármazékok miatt nem adok most neki, mert az arcra szárító hatással van így heti 1 alkalomnál többet nem igazán merném használni még rendes hidratálás mellett sem.
A bőröm nem húzta, szépen lejött a maszk a megszáradás után, egyedül a szárító és húzó érzést éreztem, erősebb arclemosókat mostanában nem is mertem használni mellette és rávett az alaposabb hidratálásra. Kíváncsi vagyok, nyáron hogy fog a termék viselkedni a bőrömön.
Meg vagyok vele elégedve, mert most nincs olyan termékem, ami versenybe szállhatna vele.

Reszelő: A For you beauty termékcsaládból megvásároltam az üvegreszelőt, ezen felül vettem még (bocsi, a képek készítése után jutott csak eszembe, hogy kihagytam) a Moyra polírozó buffer-ét.

Ecset: kipróbáltam az ebelin kabuki ecsetét, ami nagyon tömör, jól nyúzható, puha, korrektor és alapozó eldolgozására szolgál, bár a reggeli 5 perces sminkkészítéshez nem ezzel fognák neki, több idő elkészíteni vele a sminkalapot, de azt mondom megéri, mert szépen el lehet vele dolgozni a folyékony termékeket.

Körömlakkok: A Moyra körömlakkjai közül vásároltam a 74-es kék csillámos árnyalatot. Lovely nude nail polish 1-es árnyalat: ez már a 3. Nude termékem de ez a szín az, ami a leginkább passzol a bőrömhöz. Claire's: vettem 2 db gyorsan száradó fedőlakkot és 3. Ingyen termékként hazahoztam a Sand Castle árnyalatot, ami egy szép bézs árnyalat.




Essence termékek: mivel most van jó pár termék kivitele a forgalomból, így nem hagytam ki a 350 Ft-ért elvihető termékek vásárlását. 1 terméket hamarabb vásároltam meg, mint ahogy kivonásra szánták, a másikat véletlenül vásároltam meg a teljes árán, mert elnéztem az akciós termékek árnyalatát.

Essence metal glam:

Csillámos színek, a felszínén dől ránk a csillám, viszont ha kicsit lejjebb érünk, akkor egy kevésbé csillámos, akár hétköznapra is egy szépen fogó szemhéjpúdert kapunk.
  • 01 jewel up the ocean
  • 07 golden up!
  • 23 vintage lilac

Essence quattro:

Hétköznapra tökéletes összeállítások, akár utazásra is bevethetőek.
  • 15 most wanted
  • 16 down to earth

Essence szemhéjpúder: Ezek a
hagyományos mono szemhéjpúder családból vannak, szép színek, építhetőek.
  • 13 ocean drive (nincs swatch)
  • 16 triple choc

Essence 3D: Most lett a piacról kivonva, elsőre sokan azt hittük, hogy egy krémes termékről van szó. Nem, ez ugyanolyan szemhéjpúder, csillámos, enyhén porzik, de intenzív színei vannak.
  • 09 irresistible midnight date (nincs swatch)
  • 04 irresistible caramel cream
Essence i love nude: szép, bronzos színű termék, jól satírozható, építhető, hétköznapra is megállja a helyét.
  • 04 sweet like chocolate

Még pár Essence termék:

Big bright eyes: szép kiemelő színek, krémesek.
  • nude
  • pearly


The gel nail polish: Nagyon tartósak, szalonképes körmöket varázsol, könnyű velük dolgozni.
  • 15
  • 30

Long lasting ajakrúzs: elég szokatlan, tipikusan gyaru stílust ötvöző rúzs. Hétköznapra, aki nem kedveli a gyaru japán stílust, annak legfeljebb más rúzsok színeinek kiemelésére, vagy erősebb rúzsok világosítására ajánlott.

  • 02 porcelain doll