2016. március 6.

Random tények rólam, Avagy, hogyan állok hozzá pár dologhoz.

Teljesen véletlenszerűen kitaláltam, hogy írok pár olyan dolgot magamról, amit lehet tudni rólam, bár nem éppen azok, amikből ki lehetne egy embert is ismerni.

Mentolos rágó

Mindenkinél szinte csak azt látok, de én nem bírom a mentolos rágót. Bár a borsmentás meg nagy favoritom. De nem szoktam rágót kérni senkitől. Vagy nagy ritkán ha gyümölcsös.

Mosogatás

Egyöntetűen utálom. De meg kell azt is csinálni valakinek, ha nem akarnak beruházni pár tányér erejéig egy mosogatógépet.

Beágyazás

Régen is napi szokásomhoz tartozott, megcsináltam, ma már nagyon a lustaságom és az időhiány miatt nem csinálom meg. De most megcsinálom.

Főzés

Ritkán főzök, de ha főzök, akkor jól. Röviden ennyi.

Kedvenc édességek

A Milka mellett még talán a gesztenyepüré, a tejberizs, a madártej a favoritom.

Késés

Utálom és nem tolerálom. Sem magamtól sem mástól. Eddig kb 2x fordult elő a véletlen késés, mert túl későn keltem fel.

Utazás

Néha kínszenvedés, amúgy meg örülök, hogy olyankor van időm zenét hallgatni.

Utált tantárgy

A testnevelés nem az én műfajom, fizikailag nagyon leterhel, az idegen nyelveket nehezen fogom meg, mikor értelmezni kell, a programozást meg ha ütnek sem értem meg.

Vizsgák

Mivel már jó 5. Vizsgaévem lesz idén már nagyon benne vagyok a gyakorlatában. Minél lazábban veszem, annál jobb.

Könyvolvasás

A környezetemet azzal tudnám meglepni, ha azt mondom nem olvasok. Néha úgy érzem, hogy még a társas kapcsolattartásoknál is lényegesebb vagy a számítógépnél.

Rendrakás


Mindig rend van és nem csak berámolok a szekrénybe. Az íróasztalon is csak a poharak kivételek.