2021. május 24.

Mert a citromos víz nem lesz elég… Kávészünet #112

Üdv Sültkörték, ismét itt van Schildkröte és van, amiről mesélnék, de nem lehet és vannak dolgok, amiket magamnak megtartanék, de csak ezekről írhatok. Szóval, nem tudom, az előző kávészünetet hol hagytam abba, viszont azóta sok minden megváltozott, szerencsére pozitív irányba.

Lett egy új számítógépem, félig-meddig beköltöztem a páromhoz, mivel sikerült munkát váltanom. Közben készülünk egy táncgálára, vagy heti három-négy délután a próbákkal telik el, és néha nem megy minden gördülékenyen, egy panaszom lehet a mostani helyzetemben, hogy bizony sem olvasni, írni pedig pláne nem volt időm és néha már energiám sem. Helyette jöttek a próbák, a munka folyik, a mai délelőttöm is a házimunkával telt és mivel nem bírtam az energiákkal, még palacsintát is sütöttem. Tej nem maradt, de ennyi bajom legyen.

Mivel sok érdembeli dolgot nem tudok írni, így mesélek kicsit a blogos teendőkről, tervekről:

Legalább hat regény várja, hogy befejezzem, illetve kézbe vegyem, ebből kettő friss újdonságnak számít, Megyeri Judit Rózsakői rejtélyek második része, a Csontvázak a szekrényben regénye, illetve Pap Éva Mielőtt lemegy a nap kötete, ami már jó egy hónapja vajdasági turnén szerepel.

Sorozatok terén is vannak terveim, az Outlander ötödik évadát szeretném mihamarabb folytatni, és mivel észrevettem, hogy a Szolgálólány meséje negyedik évada is megjelent, azt is tervbe vettem. Snitten fel is vettem aktuálisba őket, meglátjuk, sikerül-e a következő hónapban megnézni mindkét sorozatot. Animék közül szintén kettő került a tervezetbe, de ezeket meghagyom a júliusi gálaműsor utánra, mikor már nem kell annyi próbára járnom.

Kozmetikumok terén még mindig messzire kerülöm a drogériákat, éppenséggel teljesen más termékeket vásárolok meg, legfeljebb egy féléves összegzőt csinálok arról, milyen termékek jöttek be az utóbbi időben.

 A múlt héten pedig eljutottam egy koncepcióig és leadtam végre az ötletem az Ambrózy pályázatra. Ugyebár többet nem írhatok erről, a lényeg, kicsit sem egyszerű egy ötlettervet összeírni.

Hogy mit hoz ez a következő hét, még nagyon kérdéses, ugyanúgy egy hajtásnak fogom érezni, és remélem, hogy az eső nem fog több bosszúságot hozni, mint ahogyan a múlt héten tette velem.