2021. június 28.

Hatodik blogszületésnap

Üdvözletem Sültkörték, itt Schildkröte és lassan hat éve gépelek, amikor csak az időm engedi. Ahogyan minden évben, most is eszembe jutott az a fajta eufórikus érzet, milyen volt a legelső bejegyzésem megírni, és ahhoz képest most hol tartok. Igaz, az elmúlt fél év nem éppen erről szólt az életemben, igyekeztem beütemezni a bokros teendők közé, mégis háttérbe szorult.

Nagy szerencsére elmondhatom, hogy a Maros táncegyüttes negyvenedik évfordulós gálaestje sikeresen zárult, és fergetegesre sikerült. Számomra egyfajta kemény teljesítés volt, mivel három héttel a fellépés előtt tudtam meg, hogy egy számomra még ismeretlen, sosem táncolt anyagot kell elsajátítanom, de elégedett vagyok azzal, amit sikerült elérnem. Egyfajta debütálásom is volt ez úton a csapatban, és még a fáradság és néhány bosszúsabb pillanat után is amondó vagyok, hogy szeptembertől szeretnék hivatalosan is csatlakozni az egyesülethez. Ezen felül a másik csapat sem lett elhanyagolva, és a gálaest után másnap délután a kiszombori családi napon léptünk fel és igyekeztünk a gyerekeket lekötni ostorfonással és karkötőkészítéssel.

A munka terén szép lassan stagnálásba kerültem, ami megnyugvást hozott, és már csak a táncpróbákkal kellett kifejezetten foglalkoznom. Ez az első hetem, ami a nyári szünet miatt is lazább lett, de persze a pihenés várat magára, mivel mindig találok a lakásban valami tenni valót. Sosem gondoltam mondjuk, hogy mennyi sok dolog kellhet a konyhába, ami nem volt, de szép lassan egy használható készletem gyűlik össze. Az elmúlt hetek alatt sikerült az összes várólistás könyvem beköltöztetni, viszont a szűkös szabadidő mellett konkrétan egy kezemen meg tudom számolni, hányszor tudtam olvasni vagy a gép elé ülni. Lassan próbálok egy napi rutint kialakítani, amibe remélhetőleg minden belefér, vagy felosztom a napokat, mikor mit kell csinálni.

A nyár legnagyobb projektje egyenesen az Ambrózy báró esetei szereplőinek ismertetői, ami már láthatóan öt részes lesz. Ebből már a második rész is elkészült, talán mire ez a bejegyzés kikerül, még egy részt sikerül kidolgoznom. Könyvértékelők nem nagyon vannak, mivel most olyan időszakban vagyok, amikor több könyvbe is belefogtam, de még egyet sem sikerült befejeznem. Emellett a sorozatok felé is kacsintgatok, és amikor kedvem tartja, egy-egy részt megtekintek.

Ha a blogos statisztikát nézzük, lassan a 130.000 megtekintést súroljuk az 1035 bejegyzés mellett, amiért csak köszönettel tartozom Nektek, és remélem, hogy több hasznos, érdekes bejegyzés születik a jövőben.