2015. október 15.

Szülinapi kávészünet #9 (mit kaptam és mit vettem)

Sziasztok! Tudom, hogy már jó 2 hete nem jártam erre fele, lekötött a gyakorlat elvégzése a sulihoz az elmúlt 2 hétben. 

Nem is ez a fő téma, bele is vágok, miről mesélek most ebben a posztban.
Tegnap untam magam, nem tudtam időben hazaérni, így azon kaptam magam, hogy üzletnéző shopping körútra mentem... szakadó eső ellenére is.

Beszereztem pár dolgot, még nem próbáltam ki mindet, remélem be fognak válni a következő termékek, amiket vásároltam.

Már nyáron meg lett vásárolva a kék pénztárca, ami nagy, akár a telefon is kényelmesen elfér benne. 

Tegnap az egyik kínai áruházban vásároltam az egyik kedvenc, megunhatatlan 3-as fülbevaló szettet, mert önmagában a pici műköves fülbevalót is szeretem, csak az előző hasonló fülbevalómból kiesett a kő.

Ezután időm, mint a tenger elvből kiindulva bevágódtam a Rossmann-ba is.
Megvásároltam a már kinézett Essence satírozó- és púderecsetet is.
Először tartottam attól, hogy túl nagy lesz a szememhez az ecset, végül kellemesen csalódtam és már egy másodikat is beszereztem. Röviden az Essence minőséget megkapjuk ennél az ecsetnél is, én már az előző satírozó ecsetem nem is veszem elő, mert ezzel 3 satírozással el tudok érni egy könnyed füstösítést hétköznapi sminkeknél. A mosást is jól állja, de mivel keveset mostam még ki, így nem tudok 100%-os információt mondani a szőrhullasáról és a strapabírásáról.

Meg kipróbálás okából megvásároltam az Essence körömlakkszárító szérumát. Már a felét elhasználtam, még így sem tudom hova tenni, miért kell és ha kell, miért nem. 
A pipetta szilikonos, ha a már lekezelt kézzel zárom be utólag rajtahagy egy réteget, amitől nehezebb lesz megfogni. Gyorsabban nem szárította a körmöket, inkább egy teljesen megszáradt lakkra érdemes felvinni kis plusz tartásként. Én puhítást vettem észre a kezelés után a köröm környéki bőrfelületen, nincs rossz illata, ha nem is a tartósságra, de könnyebben jönnek le a lakkok a körmömről ha használtam rá a terméket. 
Nagyon el fogok gondolkozni, hogy ha elfogy újraveszem-e, nagyon úgy áll a dolog, hogy élek én nélküle, de nem rossz ha van.

Végül a kosaramban landolt egy agyagos arcmaszk is. Már az összetevő listán levő alkohol-származékokon fennakadt a szemem, viszont tisztító maszkoknál elnézem, mert nagyon jól letisztította az arcom. A pórusokat kis mértékben tisztította ki.

A mai nap sem történt semmi különleges. Végül a napot egy tábla extra csokis Milkával zárom.