2016. december 23.

Tél eleji shopping


 Újra itt a tél, jönnek a hidegek, így most már a hidegebb színekkel lehet próbálkozni. Elméletileg jövőre visszajön divatba a csillámos sminkek arzenálja, de semmi kételkedésem nem volt, hogy vásárolok pár matt terméket is. Ezen felül pár régi-új ismerőst is vásároltam és pár dolgot, ami a tárolást teszi könnyebbé.


Először is Ebayen adtam le pár rendelést, kicsi gondolkozás után, mivel kimondottan matt ( MATT! ) palettát szerettem volna a hétköznapi sminkekhez, ezer forint alatt találtam meg ezt a 28 színből álló palettát. 
A színek természetesek, maximum 5 csillámos színt találtam benne, amik megadják a habot erre a kombinációra. 
A pink szín senkit ne riasszon el, szép világos rózsaszín, nem kimondottan az a pink Barbie-s szín. A fekete is szintén matt, nagyon szépen el lehet dolgozni.

A szemhéjpúderhez mindenképp ajánlott egy bázist használni előtte, hogy könnyebben dolgozhassuk el, illetve sokáig fenn tudjon maradni a helyén.
 Egy 8 órát alapból kibír, de maximum 10 óra után kezdte megadni magát.
Kicsit poros állagúak, de könnyen eldolgozhatók.






Még egy problémám merült fel az elmúlt két év alatt felgyülemlett szemhéjpúderek kapcsán: nehezen tudtam tárolni, nem volt átlátható, és sok helyet foglaltak. 

Erre kimondottan kerestem, az Essence szemhéjpúderekhez tárolót. ( az átmérőt kell figyelni 36 mm-es átmérőjű a festék, de sok tároló csak 28 mm-es volt. )
 
Ahogy megérkezett, masszív műanyag tok, 10 tégelyt lehet benne elhelyezni, a palettához eleve járt 10 alumínium tégely, amit csak ki kellett szedni és belerakni a már előkészített szemhéjpúdereket.

 A képen már a végső, kész paletta látható. Volt pár, ami nehezen adta meg magát, de viszonylag sikeresen zárom ezt a tárolási projektet.
A maradék 4 nude szemhéjpúderem inkább meghagytam eredeti állapotban, hogy utazásokra legyen pár szín.












Ha ez nem elég és itt már mondogatja az ember lánya, hogy az életében nem használ el ennyi terméket, itt már csak az ésszerűtlenség szabhat határt. 
Pontosabban, már fél éve kinéztem magamnak a roses palettát, szerettem volna, de mindig mondtam, hogy nincs rá szükségem. Végül csak megvettem.

A színek nagyon tetszenek, hétköznapra tökéletes, élénk színek, olyan érzéssel, mintha az Essence fogta volna és összeszedte magát, hogy egy pigmentált palettát összekapjon.




Ha már szemhéjpúderek, egy új, kb. ősszel megjelent primer jelent meg az Essence standokon. 
Most, a sok sárgás szín után jött egy rózsaszínes, így nem gondolkoztam sokat az árnyalaton.

Felvitelhez korrektor ecsetet használok. Kicsit kemény állagú a termék, de ujjal eldolgozva, testhőmérsékletre könnyen eldolgozhatóvá válik.

Egy képet is készítettem, hogy eldolgozva mennyire lehet látni ( inkább nem látni ) a terméket.
A tartósságával sincs probléma, nyugodtan rábízhatom a szemsminket egész napra. természetesen, a megfelelő mennyiséget szükséges hozzá megtalálni.
Megszáradáskor kicsit púderesebbé válik, így megkapjuk az egyszerű, krémes szemhéjpúder állagot.













A már régebb óra ismert The One rúzsok novemberben nagyon kedvezményes áron voltak, így egyből kettőt vásároltam a mindennapokra. Mivel már mintám volt belőlük, a Warm Nude és a Pink Mayflower árnyalatokat beszereztem a rendes kiszerelésben.

Az alábbi linken olvashattok a termékről:










Végezetül még rendeltem kimondottan lapos fejű ecseteket. Sajnos a szálak elkezdtek hullani már kibontáskor, viszont a fém részt kicsit behorpasztva, jobban rögzítve még a mosást is viszonylag jól bírta. 

Hat darab lapos fejű ecset és egy satírozó ecset található a csomagban. tartósságra tényleg nem a legjobb, a szálak viszont kárpótlásul egészen puhák. Kérdés, hogy meddig fogják bírni.