2016. december 23.

Ünnepi kávészünet #31

Boldog és felhőtlen ünnepeket és Új évet kívánok minden teknősnek - olvasóimnak -

Most nem fogok jönni olyanokkal, hogy a karácsony a szeretett ünnepe stb., mert aki ismer, illetve a családom is furcsán nézne, ha pont én kezdek ilyen magasztos dolgokról beszélni.

Mellesleg, a pesszimizmusom és a racionalizmusom mit sem változott, miszerint a családi ebédek vagy duzzogásba vagy vitába torkollanak, annál nehezebb kihívás meg nem létezik, mikor jó 1 hétre össze van zárva egy fedél alá a kis család. Ha azt túléled, már szinte visszasírod a munkahelyet vagy az iskolát és térjünk vissza a kényes valóságba.

Írtam még idén év elején, hogy mi az, amit feltétlenül szeretnék a 1016-os évtől. A linkben ezt is el lehet olvasni:

Ha nem gond össze is foglalnám, miben sikerült új szintet lépni. Gondolom jó lesz abban a sorrendben haladni, amit januárban összeraktam.

A könyvek terén már csak a Pokoli szerkezetek csücsülnek kiolvasásra... meg persze a többi, mit még most fogok megvásárolni, meg amiket kapok karácsonyra.

Animékben az egész éves sorozatokat sikeresen végig tudtam nézni, 2017-re még nem terveztem semmit. Vagy csak a listámat 90 anime sorozat alá csökkenteni. Ha úgy nézem, ez is egy kihívás.

Rengeteg animés filmet néztem viszont, kárpótolva, hogy idén nem követtem figyelemmel a szezonos animéket.

Iskola terén: nem volt egyszerű és stressz mentes év, de még a lustaság is hozta a gyümölcsét. Júniusban hivatalosan is CAD-CAM informatikus lettem és átvehettem a bizonyítványom. Jobb később, mint soha. Bár azóta is a könyves polcomon porosodik még egy ideig.

Az újabb végzős év sem egyszerű, de még nem adtam fel a küzdelmet, mert tudom most már nagy nehezen, mire számítsak, mit szeretnék a jövőben. Próbálom elszántan csinálni a dolgom, bár az én értékrendemmel megegyezően. ( ez inkább csak arra vonatkozik, hogy egy kis riogatástól még nem ijedek meg. )

Az egyéb célokban a pontosság és a szorgalom volt. Pontosnak pontos voltam, a szorgalom az előző bekezdésben szerinti értékrend szerint történt. Az idő meg relatív számomra.


Párkapcsolatilag a szokásos. Mivel az idő relatív, közel sem sikerül annyi időt a párommal tölteni, mint azt szeretnénk. Bár ezen sosem agyaltam túl sokat, így majd lesz valahogy.