2016. december 22.

Kávészünet karácsonyra hangolva #30

Most pillanatnyilag nézem a The VR Heti vlogját, ami pont a huszadik nekik. Most, Schildkröték, mi már a harmincadikat olvashatjuk. Nincsenek véletlenek.

Sajnálom, hogy kicsit szétszórt vagyok. Tényleg nincsenek véletlenek.

Mivel kérdezték a vlogban, ki hogyan tölti a karácsonyt, ők sztorizgatnak egymásnak, kedvet kaptam az egészre. Bár a menetrendem már elmeséltem tavaly.

Sosem gondoltam, hogy kapkodás lesz ez a december, nagyon váratlan dolgokkal, ami miatt tényleg nem vagyok a helyzet magaslatán. 
Az ajándékok késtek, senki nem tudja, ki mit akart, bár ezt már szokásos idegbajként élem meg.

De vágjunk bele a füstölt sajtba. ( Nem tudom miért pont füstölt sajtot vettünk a bevásárláson. ) Jó, itt csipegetem a datolyát is.

Amit még végképp nem gondoltam, hogy az idei Karácsonyt egy olyan személy nélkül kell töltenem, aki a család Alfája és Omegája volt. 
Mondhatnám, hogy tudhattam előre, mi fog történni, mégis engem a végső búcsúnál zaklatott fel a legjobban, miközben még az utolsó két kötelező iskolai napomon be kellett mennem zombi üzemmódban, hogy időm se legyen agyalni a miérteken. 
Erre akartam célozni a véletlenek hiányára.

Tényleg szép kort élt meg, illetve belegondolva, hogy legidősebb dédunokájaként 22 évesen elveszíteni az utolsó dédszülőm másabb, mint akiket a nagyszüleik sem láthatnak felnőni.


Az idei karácsonyunk a családommal kicsit másabb lesz, de tudom, hogy nézni kell előre és menni tovább az úton.