2017. április 29.

Szombati, amolyan unjuk együtt a napot kávészünet #34

Ne, ne is jusson eszetekbe, hogy itt tespedtek a gép előtt. 
A laptopra és notebookra is vonatkozik. Na jó, maradjatok itt. Felőlem. De nem vállalok érte felelősséget!
Hova a francba tűntem jó 2 hónapra? Úgysem veszi észre senki.... vagy mégis?
Mindegy, most itt vagyok, érjétek be ezzel. *Schildkröte nevet*
Most nagyon rástartoltam a könyvekre, sajnos a nyolc várt könyvből még csak ötöt sikerült megírnom, még este várható a hatodik. Nem kapkodom el, olyanokról is írtam, amiket még decemberben olvastam ki. Bár aki blogol, az tudja, milyen nehéz ha nem jön az a fránya ihlet.

Mivel a jövő hetem az utolsó az iskolának nevezett lelki traumaintézményben, most ismét, mint minden nyáron lehetőségem van - és időm- írni. Meg ne felejtkezzek meg a három hét múlva esedékes vizsgaidőszakról. Idén nem tudok több tanáccsal szolgálni, mint tavaly. Ha nem sikerül, mindig van bűnbak, ezt ne felejtsd el.

Nem tudom, hogy mi vett rá, hogy Simpson családot nézzek. Nézem. Maradhatunk ennyiben? Azért 28 évadot végignézni nem piskóta. ( Miközben megnézem, hogy pont az ötödik évad utolsó részét nem néztem meg még ma, hogy elmondhassam, hogy öt évadot kinyírtam. )

A könyvekből is van még hat kikölcsönzött könyvem, csak a könyvmolyok ismerik azt a boldog érzést, mikor hazaérsz a könyvtárból és kérdezik, hogy mindent megtaláltam-e amit akartam... hát beszereztem pár könyvet... vizsgaidőszakra. Meg vettem egy magassarkú körömcipőt. Szerintem fel vagyok készülve a vizsgákra.

Volt valami őrült tanulság a mostani tanévemből? Mindegy, hogy bejársz vagy tanulsz. Nem számít csak a dolgozatokat írd meg legalább kettesre és húzz vizsgázni. A pótdolgozatok pedig életet mentenek. Ha az sem alternatíva menj ki a táblához, oldj meg pár feladatot vagy felelj tételekből. Mindegyik alternatíva változat garantált a vizsgához való megfeleléshez. ( Csak én vagyok az, aki talál a fejében egy frappáns szót és aztán minden mondatban azt akarja ismételni? )


Mindenkinek jó pihenést a hétvégéhez. Ne feledjétek, hogy a teknősök nem ugrálnak, nem futkosnak. Élnek is vagy száz évig.