2017. május 17.

A kétségbeesés előtti vizsgázós kávészünet #37

Először is köszönöm a bizalmat Nektek, mint olvasónak. Mert lehet, hogy hivatalosan egy sincs, viszont ettől függetlenül szeretek veletek dolgokat megosztani. Legfőbb okom a tiszteletre, hogy még nem kezdtétek leszedni a fejem, még akkor is, ha néha azt hiszem, hogy ki fogom az olvasóim akasztani.

Na, a mai mantra legyen a vizsgák szellemének tiszteletére, akivel már jó 6 éve hadilábon állok és minden évben a hitem és a türelmem teszi próbára.

Mivel két napom van a "világvégéig" - vizsgákig -, így most már el kell kezdeni a szokásos vizsgázós diák cselekvéseit utánozni: macskás videók, kávé egészségtelen mennyiségben, csoki minden mennyiségben, amíg nem látszik a póló alatti testi raktározásban és mondogatni mindenkinek, hogy bizony semmire nincs időd, mert ugye tanulni kell (pardon, kéne). Vagy a másik típus, aki minden házimunkára kapható, mint én tegnap. (Hiszen fontos, hogy a környezetünk tiszta legyen és rend uralkodjon... még a konyhában is.)
Szóval, az átlagos diák minden idejét a saját igényeire és környezetére fordítja, hogy minél jobban átszellemüljön a vizsga előtti depresszív hangulatra.

Jó, befejeztem, térjünk valami vidámabb hangulatú dologra... az elég fura számomra, hogy nem azt tartom fontosnak, hogy sikerül-e a vizsga vagy sem, hanem teljesen rákoncentráltam arra, hogy utána hol kéne a maradék agysejtem is elpusztítani a jó 5 órás kínzás után. Bár már ezt két éve is megvitattam magammal, mégsem lett belőle semmi.

A havi fejlemények posztok terén: könyves posztok várhatóak, négy is szám szerint, ebből már csak egy van olvasás alatt, a többi majd írogatva lesz széééépen laaaaaaasssan. Tudjátok, hogy a teknősök nem sietnek sehova. Meg mivel még nem lesz világvége, így tényleg ráérünk.

Szerintem Ebay-es cuccokról is szívesen olvastok, így megemberelem magam, azokról is lesz beszámoló. Még várni kell pár dologra, amik feltehetőleg pár hét múlva érkeznek.
A vizsgázóknak, bármiből is és bármilyen szinten sok kitartást így a vizsga kellős közepén is, akik nem vizsgáznak, azok pedig teljes szívből örüljenek a helyzetüknek.

A mai nap margójára pedig legyen az unokaöcsémtől kapott vicc:

A székely, meg a fia polipot fogtak az erdőben.
- Hát fiam, mi ku**ára eltévedtünk!


Csak vizsgán ne tévedjünk el!