2017. május 19.

Semmittevős, pénteki vizsga utáni (afterparty) kávészünet #38

Front közeledik, mert valahogy mindenki fejfájással küszködik, ahelyett, hogy a fejünk elinnánk. Szóval, eléggé henyélős estével állok szemben.

A mamám által készített bélesről lemaradtam, a sajt is elfogyott, meg úgy minden fellelhető nassolni való, így az egész napos kólázásom után teszünk még egy lapáttal az egészségtelen étkezés felé, így csapjunk bele az esti programunkba és a pikáns paprikás chipsbe.

Épp nézem a Youtube-t. Ez már semmis. Néha ránézek egy Vegán étkezésű lány csatornájára. Minden elismerésem neki, személy szerint úgy vagyok vele, hogy jó videókat csinál. Mert ha nem így gondolnám, valószínű, hogy nem nézném. Azt senki ne firtassa, hogy ezen Vegán típusú videók nézése közben miket ettem. (Maradhatunk annyiban, hogy elfelejtettem már? Légy szíves.. )

Először érdekesnek tűnt ez a fajta étkezés, van azért pár étel az életemben, ami miatt természetesen nem váltanák erre az életmódra. Meg maradjunk is annyiban, hogy másfajtára sem, azt eszem, amire épp megéhezem vagy ami van itthon.

Visszatérve a videóra, mert kicsit vártam is, amikor az a rész jött, hogy kávét kell csinálnia. Én ujjongok, végre valami, ami aztán nem csak, hogy echte Vegán. Tudom, vannak különféle feldolgozású kávék, de azért tudtommal az eredeti arabikához semmi állatnak nincs köze... aztán kiderül, hogy tévedek. 
Vissza a kávéra: csinált egy spenótos és banános turmixot. Jogosan el is mondta az érvét, hogy miért nem az originál kávé mellett tette le a voksát. Én megértettem az indokát, illetve abban egyet érthetünk, hogy a kávé normál vérnyomású és pulzusú embereket kis időre feldob, energiával tölt fel. Az alacsonyabb pulzusúak meg felsóhajthatnak, hogy bizony kell egy csésze fekete ahhoz, hogy megtaláljuk reggel a fürdőszobát, vagy a fejünk, vagy a lábunk.

Magamról is tudom, hogy nem mindig tölt fel eléggé a kávé és két óra múlva a megivása után már az ágyért könyörgök, annyira fáradt vagyok. Bezzeg a kóla.. a kegyetlen cukorbomba. Végül arra a következtetésre jutottam, hogy nem a foszforsav meg maga a kávé ad nekem lendületet reggelente, hanem bizony az a fránya cukor. Tudom, szörnyű.

Még egyszer vissza a Vegán videóra: én a banán mellett leteszem a voksom, minden benne van, ami meg tudja indítani a napot. Bár a videóban a spenóton volt a hangsúly, ami most megihlettet, hogy írjak erről a megfigyelésemről.

Remélem tartalmasabban telik az estétek és legyetek nyitottak az újabb dolgokra. 😊