2018. szeptember 7.

A második fél, mert így lesz egy egész hetes kávészünet #66

Folytatnám is a heti blogot, mert már enélkül nem fogok nyugton pihenni...


Szeptember 5. szerda

Miért akartam júliust írni? Mindegy is, kétség kívül egész nap álmos voltam... ráadásul szentségtörés, olvasás nélkül aludtam el tegnap. (Ennyit arról, hogy olvasok.)
Fejvesztve igyekszek a magam körüli káoszt kontroll alá tenni, ami csak mások segítségével sikerült... többnyire. Sajnos lassan cammogok, de eléggé rugdosnak (természetesen csak képletesen) a cél felé.

Mai felmerült téma a sok olvasás, mégis gyér szókincs lenne, amin már régebben is elgondolkodtam. Mondhatnám, fáradság a fő ok, ha nem tudok három értelmes, kerek egész mondatot legépelni, viszont tisztában vagyok vele, hogy bizonyos szakkifejezésekre több szinonimát kellene tudnom.
Van olyan pillanat a bloggerek és az írók életében, amikor nem akarnak összejönni azok a fránya mondatok?


Szeptember 6. csütörtök

A csütörtök már majdnem péntek, a péntek már hétvége, szóval nem kellene a csütörtöknek olyan rossznak lennie... Nem is volt, maradjunk ennyiben.
Az, hogy egy órával később értem haza önhibámon kívül, a kávé kicsit nyugtatja a megtépázott szürkeállományomat.
Mivel tudom, hogy holnap pár kolléga távol lesz... már előre tartok attól holnap mire megyek be. Legyen a legkevesebb bajom az, ha nekem kell csomagolnom.
Az előző két este nem tudtam már olvasni alvás előtt, teljesen kimerültnek érzem magam. Talán emiatt is várom a hétvégét.
Van kegyetlenebb dolog annál, ha fél órával az ébresztő csörgése előtt ébredek fel egy pillanatra?
A szavazás folyik ezerrel, bár nem ezrek töltik ki, de legalább tudom, hogy a könyvmolyok őszintén választanak a felsorolt lehetőségek között. (Vagy engem is meglepve írnak olyan neveket, akikről nem is gondoltam volna, hogy ennyire népszerű.)

Kis helyzetjelentés Nektek, meg úgy magamnak is...

  • Maszkokról poszt: lesz, mert az elmúlt hétvégén kellemes csalódással fogtam ki olyan termékeket, amik kompenzálják a múltkori csalódásaim.
  • Sminkes bejegyzés: hogy ne lenne? Azért egy hónapos tesztelésen van túl pár termék, amikről szintén csak jót tudok mesélni.
  • Kozmetikumok, vegyesebb dolgok: Talán csak a barátnőm tudhatja, aki velem vásárolt, mik is kerültek bele utóbbi, nagyobb vásárlásom alkalmával a kosaramba, meglátom, mekkora terjedelembe fér majd bele. Viszont neki is meglepetés, melyik termékek kerülhetnek terítékre és mit tudnak.

Animesorozatok között pár hete a Princess Principal került nézés alá, de még nem mélyültem bele a történetbe. (Megint steampunk stílusú, történelmi kategória?)
Könyvek terén nagy dilemmáim vannak, mert Tolsztoj Anna Karenina-ja leköt, de neki kell ülni, ha minden aspektusra koncentrálni szeretnék, mivel elég komoly tartalmú és mélyre hatoló történet, több szálon futva.
A másik jelenleg nagyon sokszor kézre akadó könyv Böszörményi Gyula - Gergő és a bűbájketrec, amivel az előzményéhez hasonlóan nem elkapkodós olvasásra van kitalálva, lassan a felénél tartok, és már most tudom, hogy erről csakis hosszan tudnék majd mesélni egy külön bejegyzésben. Gyerekkönyv? Téves a feltételezés.

Írások tekintetében néha írok, néha nem, most kicsit stagnálva és ihletek nélkül érzem magam, amióta elkészült a kilencedik Ambrózy fanfiction. mondanám, hogy legyen egy tizedik is, de ez nálam nem megy parancsra, meg ötletem sincs jelenleg, miről is szólhatna a történet, hiszen rengeteg aspektust kiemeltem, átgondoltam vagy átformáltam.
Közben formai javítás alatt vannak a Savarelly ügyek, a jó hír az, hogy már alig van 25 rész, amit formázni kell. Még a fanfiction előtt elkezdtem a Savarelly ügyek 223. részét, ahol kicsit előrébb haladva az időben újabb titkokat leplezhetünk le a család negyedik generációjának életéből.


Szeptember 7. péntek

Visszagondolva, nem is telt el vészesen a napom, sőt nyugtáztam, hogy a feladataimmal végeztem is. Így teljes megújulással kezdek neki a hétvégének.
Nem akarok otthon gubbasztani. De nem egyedül akarok bolyongani a nagyvilágban. Érzek pár változást, de magam is félek az új helyzetektől. A józan eszem megállva parancsol vissza, hogy higgadjak le, semmi különleges nem várható, miközben heves szívvel, ami már túl van csordulva... kávéval, na, ő egészen mást közöl velem.
Most biztos túl vagyok pörögve egy jó nap után, pedig én mindig is megfontoltan döntöttem, bármiről is legyen szó.
Lehet, hogy aludni kell rá egyet...

Aki lemaradt volna a hét előzményeiről, az alábbi linken elolvashatja:
Félhetes, vegyes saláta öntettel - csevegés minden apróságról/ Kávészünet #65