2018. szeptember 16.

Nyár végi vásárolgatás, kozmetikumok

Ha azt írom, hogy gyorsan elrepült a nyár, azzal túl sokat elárulok a hangulatomról.
Térjünk is rá, mi minden került a kosaramba, miket próbáltam ki az elmúlt hónapban.



Tusfürdők:

Három is került vásárlásra és kipróbálásra az Isana termékcsaládból. Kettővel kifejezetten meg vagyok elégedve. A Rossmann saját márkás termékei évek óta tesztelteti magát, hiszen kedvező áron lehet jó dolgokat kifogni. Mindhárom termék vegán, és minden bőrtípusra ajánlják. A fő lényege, hogy tisztítja a bőrt, erre tökéletesen megfelelnek és többszöri mindennapos használat mellett sem fogy gyorsan. Épp annyira sűrű az állaguk, hogy könnyen kenhető a bőrre. Nem utolsó sorban, illeszkedtek a bőrömhöz, nem éreztem az utóillatukat (már amennyi maradt…) kellemetlennek magamon.

Zöld citrom és bazsalikomos tusfürdő: (a címke önhibáján kívül lett ilyen, fürdőszoba szekrény zsanér csavarja nyert a tusfürdős doboz ellen 1:0-ra) Viccet félretéve, elsőre kellemes, kicsit maszkulinabb, de frissítő illata miatt választottam, viszont használat közben ez becsapós lett. A zöld citromot használat közben egyből megéreztem, viszont a bazsalikom… őszintén, sosem éreztem magamat egy kádban ázó pizzának. (jó, ennyire nem volt vészes) Miután kinevettem magam, felvéve a bőrre gyorsan elillant az illata bazsalikomostól zöld citromostól. Aki kifejezetten a nőies tusfürdőket szereti, azoknak nem igazán fogja a tetszését megnyerni. Elhasználom, de nem vásárolom újra.

Gyöngy: ennyi. Nem több, nem kevesebb. Páran egy kellemes, púderes illatnak jellemezték, számomra tört kagylóhéj járt a fejemben minden használat közben. Előnye ennek az illatnak, hogy kicsit tovább tart, mint előző zöldcitromos társa, de ez sem ivódik be a bőrbe, így testpermeteket és parfümöt probléma nélkül lehet mellette használni. Jó habzású. Kifejezetten nőies illatú, de nem fullasztó.

Citromfüves tusfürdő, olajgyöngyökkel: elég impulzusvásárlás kellemes áldozata lett ez a termék. Az olajgyöngyök elsősorban a szárazabb bőrtípusnak kedvezőek, de normál bőrűként sem éreztem túl soknak. Az orchidea illat után a citromos termékek fognak meg, tudtam, hogy a citromfű tetszeni fog nekem és a bőrömnek is. Kicsit különlegesebb, feltöltődős estéken vetettem be, mind az illata, mind a tusfürdő állaga miatt.


Arclemosó:

Garnier micellás arclemosó gél: Van különbség a micellás víz között? Bizony, van. Már csak, ha azt nézzük, hogy szőlőkivonat is található ebben a géles lemosóban, amit a zöld tubusos gélnél már megismertem. Illatra teljesen hasonlít a szőlős társára. Nagyon folyékony, nem sűrű, zselés állaggal rendelkezik. Nem kell sok használatra, kétpumpányi adag bőven elég arcmosásra. Sminket, korrektort lemosta gondok nélkül, szem környékét kihagytam mindig használat közben. Érzékeny bőrre van, nem szárítja ki a bőrt, így normál bőrtípussal rendelkező személyeknek sincs ennél erősebb tisztításra szükségük. Szerintem jó egy gyors, arcfelfrissítésre, de kevés smink eltávolítására is megfelel, akár mindennapos használatra. Használat után nem éreztem szükségét, hogy hidratáló krémet kenjek az arcomra.


Sminkek: most úgy éreztem, mint aki nyert volna a kaparós sorsjeggyel, valahogy még bal kézzel is sikerült piszkosul jó termékeket kifognom. Talán a tudatos, jó ideje figyelemmel követés meghozta az eredményét?

Lovely K-lips folyékony rúzs szett: bizony, a Lovely belehúzott az utóbbi években, annyira, hogy nem csak a standjánál állva hűlök le, mit sikerült a márkának leprodukálnia, hanem a termékei is az elmúlt években bebizonyította számomra, hogy érdemes a bizalmamra. Nagy márkák méregdrága termékeit kezdte „másolni”, elérhető áron, de meg kell jegyezni, hogy hiába mondják, hogy másolás… szerintem alapból nem akar felülkerekedni versenyben az eredeti, méregdrága ihletet adó termékekhez. Lehet, hogy egy Kylie folyékony rúzsom nincs, de K-lips szettből hármat is vásároltam. (ebből egyet anyunak vettem, amit aztán lenyúlt húgom…)

Mi tudnak?  Folyékony rúzs, applikátorral ellátott fejjel a könnyű felvitelhez. Ehhez a csomagban egy rúzsceruza is lapul, ami illeszkedik a rúzs árnyalatához. A ceruza puha, könnyen siklik az ajkakon, nem karcol, illetve felettébb pigmentált. Maga a rúzs vízállónak van hirdetve, teszteléseim alapján kétségtelenül vízállóak, még micellás vízzel is nehéz volt leszedni bőrről és az ajkakról is. A rúzsceruza segít a tartósságán. Vékony rétegben szépen fed és gyorsan megszárad. Kicsit érezhető a matt hatás miatt kialakuló száraz ajkak, de nem kezd el a festék repedezni az ajkakon. Inni bártan lehet vele, nem hagyott nyomot a poháron. (ez nálam már felért egy csodával) Viszont az étkezés, főleg az olajosabb vagy zsírosabb ételek feladták neki a leckét. Talán olajos bázisú sminklemosóval egyből le is jön. A tesztelt rúzs elkezdett nem lekopni, hanem mázolódni az ajkakon, nem bírva a kihívást egy kis rakott karfiollal szemben.
  • Pink Poison: nagyon vacilláltam, hogy ez, vagy a Lovely Lips árnyalatot vásároljam meg, mert külsőre a tesztereket nézegetve nagyon hasonló volt. Azután hazatérve, természetes napfénynél észrevettem, mi is a különbség. Ez az árnyalat rózsaszínes, talán ez illeszkedik az európai bőrtípushoz a legkönnyebben, aki nem tudnak dönteni az árnyalatok között, annak ezt ajánlom.
  • Lovely Lips: rózsás, bordós árnyalat, már-már pirosba fordulva. Mattra száradva matt piros színként mutatja magát az ajkakon, még hétköznapi viselet, de elég feltűnő jelenség az előző árnyalathoz képest.
  • Milky Brown: tejcsokoládé színű árnyalat, ennek szükségét érzem, hogy kontúr szükséges hozzá, míg előző két társánál mellőzhető. A Lovely Lips árnyalattal ajkakon kevertem egy kicsit, így egy teljesen másik, de szolidabb színt kaptam. (értem ezalatt, hogy sem a barna sem a piros festék nem emelkedik ki, inkább rozsdavörös árnyalattá válik felvitel után)

Lovely bamboo powder: mennyire bambuszos a púder? Teljesen lényegtelen, fehér, mint a porcelán, könnyed és finom szemcséjű, mint a hintőpor és önmagában is mattit és kitart egész nap.


Catrice HD liquid coverage: (020 Rose beige árnyalatban) Mennyi ideje is szemeztem az alapozóval, csak az árnyalatból sosem volt készleten, mikor vettem volna, de most meghallgattak az égiek… vagy csak az üzletben dolgozók? A lényeg, most volt világos árnyalatokban, így az egyik üvegcse jött velem haza.

Mi a különlegessége a többi alapozóhoz képest? Egy nagyon folyékony alapozó, ami nem pumpás kiszerelésű, hanem pipettás. Pontosabban, mivel pipettás, sokkal folyékonyabb a megszokott alapozóktól. Ettől függetlenül fedésben megkaptam a megszokott Catrice minőséget, egy rétegben is közepes fedést biztosított, egész nap kitart, természetes hatású és a pipettával felvett mennyiség egy rétegnek pont elég.


Ebay szemöldök pomádé: lassan egy éve vásároltam az első Anastasia Beverly Hills egészen olcsó másolatát, de a színnel nem igazán voltam megelégedve, így beszereztem még egy tégellyel a termékből. Az, hogy Konstanzából van eredetileg, már csak hab a tortán. Így viszont a papírdoboza nagyban hirdeti, hogy állatokon nem lett tesztelve a krém.
A blonde és a taupe árnyalatok erősen különböznek egymástól színben, de minőségben és az állagukban semmi eltérőt nem fedeztem fel.


Maszkok: két maszk elégnek bizonyult a hétvégére, de mivel ideiglenesen helyrerázta az arcomat mindkét termék, elégedetten tudok róluk írni.


Balea Chai tea vanilla maske: egy frissítő és hidratáló pakolás minden bőrtípusra, elsődlegesen fáradt arcra. Nincs erős illata, sőt kellemes, szinte wellness hangulatba hozott. Kellemes, kicsit bizsergető érzés volt az arcon, viszont hallottam már, hogy az alkohol tud hasonló érzést kelteni, ami nem épp egy jó jel. A tasakból kiszedni könnyű volt, mivel egyben volt a nagyon sűrű, fehér színű krém. Arcra is pakolásszerűen lehetett kenni, illetve belemasszírozni az arcba. Gyorsan beszívta a bőr a terméket.


Balea Porefrei klärende 3 minuten maske: Aha-gyümölcssavas pakolás, normál és kombinált arctípusra, matcha, kaolin és zöldcitrom összetevőkkel. Sárgás-barnás színe van, fehér szemcsékkel. A tasakban az előző maszkhoz hasonlóan egy sűrű, nem folyós krém található, ami pakolásként helyezhető fel az arcra.
Egészen hasonlít az Avon Clearskin termékcsaládba visszakerült három az egyben maszkjához, de eredményességben csak közelíti azt a hatékonyságot. Az ígért tiszta arcbőr teljesült, meg voltam elégedve a kapott eredménnyel. A szemcsék semmi különlegességet nem hoztak számomra, a tasak ígérete szerint kíméletes peel-effekt hatást biztosít, visszaemlékezve semmi nem jut eszembe, ami erre utalt volna használat közben, a maszk eltávolításakor.