2021. február 6.

Ideje leülni egy kis Kávészünetre #110

Vártam, vártam de, hogy mire, már én sem tudom. Valójában köszönöm szépen, megvagyok, de igyekeztem diplomatikusan kimaradni minden afférból, ami konkrétan csak haragot szítana. Szóval, elő azzal a csésze kávéval, oszt lássunk neki a számadásnak, miért halad ennyire az idő.

Nos, bebizonyosodni látszott sok dolog, ilyen a vírustesztek hasztalansága. Egy ismerősöm kórházba került, semmi baja, mármint vírus szempontjából, de mivel súlyos gyulladás áll fenn a szervezetében, így az antigén tesztek pozitív eredményt jeleztek. Viszont semmi köze a dologhoz és nem vírusos. Jó tudni, illetve érdemes ezek szerint megjegyeznem, hogy az antigén tesztek minden gyulladást, vagy betegséget jeleznek, ami reakcióba lép a fehérvérsejtekkel, de mindez nem fogja azt eredményezni, hogy minden tesztelő tényleg vírusos lenne. Szóval kéretik ennyire komolyan venni a statisztikákat, meg azt, hogy ki miért kerül be a vírusos osztályra. Ezt mindenképp meg akartam írni, mivel jelenleg ez bökdöste nagyon a kotnyeles csőröm. A televíziók kidobása továbbra is tervben van a részemről a környezetemben, és végül csak arra a kompromisszumra lettem hajlandó, hogy én nem nézek tévét.

Talán túl kemény kezdést adtam most, de a fogam most sem hagy nyugton, konkrétan karácsony óta, mivel ismét szenvedek a fogammal. Mikor pedig újév kezdetével sikerült időpontot kapnom, épp nem nevettem el magam kínomban, hogy március elejéig várnom kell a soromra. Meg ma pont az eső is tesz rá egy lapáttal, de ez már csak hab a tortámon. De egy hónapig semmi baj nem volt, így csak bizakodom, hogy nem lesz rosszabb. Szóval mások várják a vírus elleni oltást, jómagam csak az érzéstelenítőt várom a fogamra.

Az egész jelenlegi zárt helyzetünkben egy nyűgöm van, mégpedig az éjszakai kijárási tilalom, mivel így a kétlaki életem kissé kaotikussá vált és nehéz kivitelezni az utazást. Ezzel viszont a munkakedv a minimálisra csökkent, és ahogyan szoktam mondani, hogy „örüljenek, hogy egyáltalán felkelek és bejárok a nagy semmiért”, mivel ugyebár zárva tartáskor csak takarítani megyünk. Persze, ez nem ilyen egyszerű, kis bonyodalom is lépett fel azzal, hogy az általános iskolások délutáni programjait meg kell tartani, de mi is kitartunk, ahogyan csak lehet. Szóval a menekülés lehetősége sem áll fenn, de mondhatni ez a legkisebb probléma a mindennapokban.

Túl sok a ha, a talán és a jó lenne, pedig alapjában elég cselekvőképes vagyok jelenleg és a maradék szabadidőm erre rá is fordítom. A párom lakásának helyre pofozása, avagy otthonosabbá tétele még mindig napirendi programon van. Ezzel már egy hét pakolászás után előrébb haladtunk ígéretünkhöz híven, mint a drága országunk politikusai a minimálbér megemelésével (és aki azt hiszi, hogy megemelték, közlöm, hogy a közmunkások megkapták már a bért és egy fillérrel nem kaptunk többet, köszönjük). A január pedig rohamtempóban eltelt, és csak nagyon remélem, hogy az év első fele hasonlóan sietni fog a sok teendő mellett, mivel sok terv van előkészületben.

Olvasás terén jól zárult a hónap, 10 kötetre futotta, pedig nagyon aggódtam, hogy nem fogok tudni nyolc könyvet befejezni, amit már tavaly behatároltam magamnak. Emellett egy animesorozatot, egy filmet és egy filmsorozatot sikerült megnéznem, amikről szeretnék majd mihamarabb bejegyzést csinálni.