2016. október 17.

Animés élmények saját szemszögből #2

Most a következő 10 db-os listát hoztam, miket néztem anno kezdő animésként.
Az első hasonló posztot itt találod meg:
Love Hina Egy "szerencsétlen" fiú, aki egyetemre készül egy ígéret miatt. 
A szülei elküldik a nagymamájának szállodájába, ami lánykollégiumként működik. Tipikus hárem anime. Kell többet írnom?


Saiunkoku Monogatari Egy elszegényedett családból származó lány elfogadott egy munkát magától a császári főtanácsostól.
Csak utólag tudta meg, hogy magának a császárnak a felesége kell, hogy legyen fél évig. Még össze sem házasodtak, már kezdődik is az újabb kaland a lány életében.


Shugo Chara Hogy legyél menő és vagány? Mi az alapja a tökéletességnek?  Tulajdonképpen jellemfejlődéses történetről van szó az animével kapcsolatban.




One Piece movie Ha nem is az egész sorozatot néztem végig, a filmeket kötelező jelleggel végignéztem. Tudom, hogy a felét sem láttam a sorozatból, de úgy vagyok vele, egy kis gyors talpaló jól jött kikapcsolódás gyanánt.



Kore wa Zombie desuka? Anime, amiben mindent egyszerre megkapsz. Ha itt nem sokallsz be a különféle karaktereken, akkor a későbbiekben semmin nem fogsz meglepődni. Mágia, zombi, loli, fekete humor, ecchi és még sok már finomság. Elsősorban a férfi nézőknek.


High school DxD Tömény ecchi a férfi nem képviselőinek. Vámpírok és vámpírok mindenhol.





Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Serdülőkori viszontagságok a képzeletet felülmúlva.





Brothers Conflict A főszereplő lány édesapja újraházasodik, emiatt elköltöznek a leendő új édesanya otthonába. Odaérkezése után tudja meg, hogy 9 fiútestvért is kap az új családdal. Bár a címből ki lehet találni, mi lesz a lényege a lányoknak szóló sorozatnak.





Free! Szintén lányoknak készíthették, mert a mai napig töretlen a népszerűsége. Elsősorban sport anime, amiben a víz az úr. Bár a főszereplő neve is magyarul delfin. A szinte teljesen meztelen bishounen karakterek meg kevés lány szívét hagyják dermedten.



Another Az a tipikus No. 1. Életem első horror animéje, amit a mai napig emlegetek. A történet zseniális, thriller, gyilkosság, vér, egy hiedelem és egy gyilkos, aki a múltat felidézi.