2016. október 5.

Őszi shopping

Ősz, dió, hideg, megfázás. Nagyon szkeptikus vagyok az ősszel kapcsolatban.
Ahogy rosszabb szokásom, mindig kell valami vennem, aztán jól megbánom, de kárpótol a tudat, hogy szükséges pár dolog.

Drogériákból vásárolt termékek:





Balea Lovely Mint ajakápoló:
Írták róla, hogy teljesen mentolos illatú, sőt a tik-tak-ra hasonlít. Már felbontásakor igazat adtam ennek a ténynek. 
Sajnos nem egy nagy hidratáló hatású, így nem adnék neki maximum pontot, de illatra és ízre kellemes. Bár nem megenni vettem.

For you Beauty: 
Nem kullog a sminkkiegészítők végén, mindig tud valami vásárlóknak szükséges terméket piacra dobni kedvező áron.

Ecsettisztító szilikonos anyagból, egész tenyeres méretű. Nagy ecseteknél jól jön, bár szerintem egy kicsi méretű ebayes ecsettisztító tojás is elég az ember lányának. 
Alapos tisztítást tudtam vele végezni, kevés idő alatt. 
Meggyőzött, hogy jól jön több tucat ecset kimosásánál. Persze, aki minden nap sminkel, egy hét alatt is sok ecsetet be tud fogni.



Fésű, Tangle Teezer koppintás negyed áron. 

Csak egy darab mentol színű volt, meg fekete, bár mikor bejött az üzletbe, az egyik fésű le volt strapálva, így letettem róla. Ezt megláttam, másnap jött is szépen velem haza, semmi baja nem volt. 

A hajvégeket olyan szépen kifésüli, hogy nincs gubanc benne, vizes hajra is jó. Tényleg igaz, hogy nem húzza a hajat, viszont dús hajúaknak mondom, hogy mivel az egész műanyag és feltöltődhet, ami ugye a hajat teljesen oroszlánsörénnyé alakítja. 

Ha hamarabb vásároltam volna meg, szerintem élveztem volna tovább a hosszú hajat. Vagy mégsem, már évek óta rövidet szerettem volna magamon.

Ebayes cuccok:

Műszempillát és hozzá ragasztót rendeltem, nem rossz, csak bele kell tanulni a használatába. Mondhatni csak kíváncsiságból szereztem be.


Ecsettartó: ha már vagy 3-4 csomag ecsetet vásárolok, akkor tartó is kéne, nem?






BB krém és alapozó szivacs: másabb anyagból van, mint a klasszikus szivacs, így más fedéssel dolgozik. Érdekes, hogy nem szív magába annyi folyékony anyagot, mint egy hagyományos szivacs. 
Hátránya csak az eldolgozásnál kerül előtérbe, nem az ötperces rohanós reggeleken vetném be, kicsit többet kell vele dolgozni, így előnyére szólva, szebb és természetesebb eredményt érhetünk el.





Karóra: évek óta, mióta sikerült leejtenem és betörnöm a számlapját egy karórámnak, és volt fémpántos is, akartam egy műbőr szíjas órát. Hát kutattam és egy jó 2 órán belül erre esett a választásom.








Fülbevaló tartó: motiváció a fülbevaló cserére, mert ömlesztve tároltam, így keresgélni sem volt kedvem. Az akció sikerült, most átlátom a készletem. Nagyon gyanakodok, hogy a szállítás során sikerült megrepednie így kicsit csalódtam. ( a végén kiderül hogy a postás volt a hibás, aki beleerőszakolja a cuccokat a postaládába. ) Bár benne volt a pakliban, hogy sérülten jön meg. Szerencsére csak esztétikailag ront rajta, használni tökéletes ettől függetlenül.


Avon: Life for Her EdT: amit japánok találnak ki, az már rossz nem lehet. Sikerült olyan mini parfümöt előállítaniuk, amit órákkal később is éreztem. (az Avonnál ez csoda) Ha később rendes kínálatban lesz az Avonnál, és kedvezőbb áron persze, lehet, hogy a teljes méretű parfümöt megrendelem. 
Virágos- fás kategória, írisz, vízililiom, és ibolya illatkombinációval ötvözve. Friss érzésű, van egyfajta mély nőiesség a parfümben, így a 20 és 40 év közötti nőknek tetszhet.