2022. április 10.

Mert kell egy újabb Kávészünet #118

Üdvözletem Sültkörték, itt van végre Schildkröte, hogy megmondja, ha halogatásról van szó, ez az elmúlt hónap bizony nagyon erre hajazott.

Tartalom hiányában pangott erősen a bejegyzések készítése, viszont egy hónap alatt szép mennyiség gyűlt össze, illetve megint sikerült összegyűjteni öt-hat anyagot, amit szépen be lehetett volna osztani, viszont ahogy elkezdődött a tavasz szezonja, úgy a programok is sűrűsödtek és semmi kedvem nem volt a gép előtt ülni, legfeljebb sorozatnézés kapcsán.

Az időjárás viszontagságai tettek rá egy lapáttal a hetemre, mivel az előző héten még ezerrel pörögtem és még a táncháztalálkozóra is lelkesen bevetve magam utaztam fel pestre, másnap meg is lett a böjtje a kevés alvásnak és eljutottam odáig, hogy a meghűlés-megfázás kombinációja a torkomra ráment, így hangom sincs lassan három napja. (ennek legfeljebb csak a párom örül, addig sem beszélek, munka közben meg eddig sem jártattam a nagy számat)

Bár a vonzás törvénye ebben az elmúlt két hétben is erős volt, még olyan apróságokban is, mikor elmentem a büfé előtt, hogy szeretnék egy csokit, és még aznap az egyik kollégám az asztalomra tett egyet, pedig senkinek nem szóltam semmit. (így legyen ötösöm a lottón)

Még a hétvégén igyekszem behozni a legtöbb elmaradásokat, terveim szerint van négy könyv- és kettő anime ajánló, illetve egy konyhai bejegyzés.

Szóval, nem is locsogok tovább, jöjjenek az új beszámolók!