2015. július 5.

10 random szépségápolási titkom

Vettem egy blogostól az ötletet, és leírom én is, hogy mi az a 10 dolog, amit szinte sokszor elkövetek a szépségápolás alatt.

1, Ciki még bevallanom is, mégsem voltam egyszer sem kozmetikusnál.

2, Igen, én is mint mindenki más piszkálja az arcát.. ki hitte volna, nem?

3, A púder nálam kötelező 14 éves korom óta. Ebből is van a legnagyobb készletem az összes termék közül.. és még van legalább három, amit most is kipróbálnák.

4, Parfümből legyen csak 2-3 de az örök illat legyen.

5, Ugyanez tusfürdőben is érvényes, ha valamelyik bevált, semmi pénzért nem váltok másra.

6, Évente max 1-2 alkalommal vágok a hajvégből. (tudom többször kéne, de hosszú hajnál nincs rosszabb, mint amikor annyit levágnak az eltört hajvégből, mint amennyit megnövesztettél az utolsó vágás óta) 13 éves korom óra növesztem, azóta nem volt rövidre levágva.

7, A fekete szemhéjpúder és szemceruza alapdarab nálam.

8, 18 éves koromig az alapozóra és az szempillaspirálra nem bírtak rágyőzni.. azóta összebarátkoztunk, és az alap sminkelésembe beletartoznak.

9, Rúzsból vallom, hogy elég egy nude, egy vöröses és egy berry-s árnyalatú rúzs. Ezekkel minden sminket meg lehet spékelni.

10, A szemöldökömmel csak 20 évesen kezdtem el foglalkozni, szerencsére csak egy-két kósza szál eltüntetése és egy kis szín elég nekem a formázáshoz. csak komplett sminkeknél vetem be, hétköznap nem foglalkozok vele, csak ha a kedvem meg az idő engedi.