2015. július 19.

Apró kis örömök... vasárnapi kávészünet #2

Sziasztok, próbálok nem elfelejteni ide is írni...
Ezen a hétvégén nagyon örülök... nem csak a pénteki kis pezsgőzés miatt J


Szerdán 30%-os akciós készletkisöprés a kínaiban. Én még nem sokat vásároltam, csak ami már hiányzik a ruhakészletből: papucs, szandál pár fehérnemű és egy csőtop és a kihagyhatatlan fekete póló. Végül még egy takaróhuzat is landolt a kosaramban, ideje frissíteni. (bár a kék-fehér színösszeállítást nem változtattam meg)

Még csütörtökön rajzoltam 3D-s rajzprogramban a fésülködőasztal fiókjába egy elosztót. 14 db kis rekeszt lehet vele kialakítani, most 12 van benne. Ez segítségemre van, hogy könnyebben átlátom a készleteim, és könnyebben is férek hozzájuk.

Pénteken azért tudtam a hátsómon maradni, mert délutánig aludtam. Tudom nem egészséges, remélem azért, hogy a könyvmolyok megbocsájtanak, mert Nalini Singh Angyali vadász 4. Angyalkard c. könyvét kiolvastam. Most az ötödik kötetet nyúzom. Délután meg is jöttek a kész elosztók, gyorsan pakolásztam benne egy kicsit.

Plusz öröm mindig az Avon katalógus. Rábuktam a testpermetekre, rendeltem is a kedvencemből, hogy legyen, mert már félig kifogyóban van, meg a másik kedvenc parfümöm testpermetjét, dezodor,- és miniparfüm szettet is megrendeltem (a dezodor meg a miniparfüm csak plusz 600 Ft-ba kerül így a szettben, mintha külön csak a testpermetet vettem volna meg ). Végül még kipróbálom az egyik tusfürdőjüket is. Ezután huginak megcsináltam a körmét, ő meg segített nekem elrendezni a fiókot.

Öröm volt ezen a héten a Stronghold Crusader játékot játszani, sok csatát megnyertem.

Remélem a hétfői fogászati kezelés során ezek a szép emlékek mind eszembe jutnak. J