2015. július 24.

Rettegj ember a gépektől, ahogy az informatika válaszai az élet kérdéseire

Ne, sosem szabad a számítógéptől félni, őt kezelni kell. Ezt már 10 éves kezdő számítógép használóként megtanultam. Aztán 4 év emelt infós felső tagozat egy ECDL vizsga letudásával, 4 év gimnázium egy középszintű informatika érettségivel (aztán 2 évvel később megcsináltam az emelt érettségit is ) és 2 év CAD-CAM informatikus technológusi szakma kitanulás után, nem hogy kiakadni, csak nevetni tudok a Windows nyújtotta lehetőségektől, és opcióktól. Most szeretnék mutatni pár gyöngyszemet ebben a nagy informatikai tengerben, amikkel az elmúlt legalább 3 évben összefutottam.
A képeim sajátok, a gépemen fordultak elő.
Itt alatta már kommentben kifejtettem, mik azok az apróságok, amik "bökdösték a csőrömet ".



 Igen, az Operát is sikerült kiakasztanom.. pedig a bővítményekhez hozzá sem nyúltam.. ha jól emlékezek rá, épp a facebook-ot nyomogattam... Chrome-on


Ez akkor volt, mikor helyet cseréltem az egérnek... nem működött. Valaki elmondja, akkor mivel kattintsak?! Danke schön, Windows!

Csak fogta magát, és nem válaszolt ( amúgy észre sem vettem volna, ha ezt nem írja ki. ) Meg amúgy is: nem kérdeztem tőle semmit.