2015. július 24.

Pár információ, ha nem ismersz, bocsi, amúgy sem ismersz

Szia, Orsi vagyok. Valahol Orsolya, valahol Orsi, van hely, ahol Orsy-chan, de inkább csak Orsi. Mindegy. Én még az ezredforduló előtt születtem 6 évvel, sokan azt mondják már, hogy idős vagyok. Ezt nem tudom, mert semmi idősödési tünetet nem veszek észre magamon. (maximum, hogy egyre fáradtabb vagyok az évek során) Nincs semmiféle szuper képességem, ha lehetne sem kérnék.


Az átlagosnál is átlagosabb vagyok (legalább 5 évig 3.5-ös átlagú tanuló voltam.. sem több sem kevesebb ). Sokan mondják, hogy nem vagyok normális. Bár nem tudom mi a normális, de a barátaim tudják, hogy tényleg nem vagyok az.

Mivel 155cm magas (alacsony) vagyok kapok hideget-meleget hozzá. Fő momentum, hogy sosem tudják behatározni a koromat. (nem ciki 20 évesen, hogy egy pezsgőért is elkérik a személyid)
Update 2018: igen, még lassan 24 évesen is elkérik a személyim, ha alkoholos italt szeretnék vásárolni.

Hobbim közé inkább sorolom a számítógép használatát (ízig-vérig), a zenét és a táncot, mint a mosogatást.

Tanulmányaimban nem voltam válogatós, eddig egy rendészeti orientált gimnázium- és szakközép iskolába, illetve utána egy gépészeti technikusi képző iskolába tettem be a lábam. Meg ne kérdezzétek, hogyan lesz a rendőrből gépész... ezt is csak az élet hozta magával.
Update:
Mivel egyetemre mégsem kerültem fel (még földrajzra sem, bölcsészkarról már ne is álmodjak.), így beiratkoztam egy második szakmára, ahol logisztikát tanulhattam.
 2017 óta hivatalosan is CAD-CAM informatikus és Logisztikai ügyintéző vagyok.

Magánzene suliba is jártam kemény 14 évet, mint táncosként, mint hangszeresként. Sajnos abbahagytam saját elhatározás okából.

Filmeket nagyon ritkán nézek, nem is kötnek le. Animézni viszont 16 éves korom óta töretlenül. Ha megunom az olvasást egy-egy sorozat nagyon le tud kötni és szórakoztatni. nekem ez jelenti a való életből való gyors kikapcsolódást.

Könyvekben hol romantikus (nyelvemen: csöpögős), hol nyomozós, krimis történetek foglalnak le. A könyvtárat nagy ívben falom.

Évek óta foglalkozok kozmetikumokkal, sminktermékekkel. Már eljutottam arra a szintre, hogy figyelem az új termékeket, a változásokat, véleményeket írok róluk krémmánián, és ajánlok másoknak is bevált termékeket.