2015. augusztus 3.

Kedvenc vicceim, amik feldobják a napjaim

Nem tudtam mivel dobhatom fel ezt az unalmas, borongós hétfői napot... ilyenkor még a nap is rossz helyen van, mikor 3 pohár kávé sem jelent feldobódást... viccek..viccek kellenek számomra a szürke hétköznapok feldobására.
Megosztok veletek pár viccet, amiket néha fejből is megemlítek másoknak.

"Egy vicc a katonák életéből:
- Mit tesz, ha atomvillanást észlel?
- Jelentem, gázálarcot veszek fel, és tovább mosom a folyosót."

"Közvélemény kutatáson nem rég megkérdeztek végzős egyetemistákat jövőbeli terveikről. A válaszadók többsége első helyen említette, hogy először szeretne mindenképpen kijózanodni, aztán felismerni a környezetét majd elhagyni az országot."

"Addig röhögtünk a főnök viccén, amíg meg nem értettük, hogy az a mai feladat..."

Az irodavezető úgy gondolja, tudatosítja mindenkivel, kinek tartoznak engedelmességgel. Vásárol egy "Én vagyok a főnök!" feliratú táblát, és kiszögezi az ajtajára. Mikor később visszatér az ebédszünetről, csodálkozva látja, hogy valaki egy cetlit ragasztott az ajtajára:
"Főnök, a felesége telefonált. Kéri vissza a tábláját."

A századoséhoz kérő megy, a büszke anya dicsekszik a fiúnak:
- Drága fiam, az én lányom kitűnően táncol, nagyszerűen úszik, korcsolyázik, és kerékpározik. És most szeretném hallani, hogy maga mit tud?
- Jelentem, én a hadseregben megtanultam takarítani, vasalni, krumplit pucolni, és szépen mosogatni.

A matematikus, a fizikus és a mérnök azt a feladatot kapja, hogy határozza meg egy pöttyös labda térfogatát.
- A matematikus a gömb térfogatának képletével megoldja a feladatot.
- A fizikus vízbe nyomja a labdát, és a kiszorított vizet egy mérőedénybe tölti.
- A mérnök előveszi a pöttyös labda katalógust.

Ha egy vitád addig fajul egy nővel, hogy kést ránt, akkor vegyél elő egy kenyeret és némi sajtkrémet. A női ösztön elő fog törni belőle és csinálni fog egy szendvicset Neked...

Az orosz hűtőgépgyár öreg munkása nyugdíjba megy és ebből az alkalomból interjút készítenek vele.
- Mondja elvtárs, van magának otthon hűtőszekrénye?
- Nem, nekem nincs.
- De ember, maga negyven évig egy hűtőgépgyárban dolgozott, ahol semmi mást nem gyártottak, csak hűtőgép alkatrészeket! Ha minden nap csak egy kis alkatrészt vitt volna haza, már lenne otthon hűtője!
- Higgye el, ezzel próbálkoztam több éven át, de akárhogy raktam otthon össze az alkatrészeket, mindig tank jött ki belőle.