2015. augusztus 12.

Vissza a suliba előkészületek

Sziasztok! Már sokan elkezdtek kibújni a bőrükből a szeptemberi káoszkezdéstől, így én sem akartam kimaradni ebből az ujjongásból. Az már más dolog, hogy új iskola, új kihívások, újabb rigolyák átélésére vagyok ítéltetve. Utólag is, én nem várom.



Pár füzetet mutatok, amiket én díszítettem ki (van 2 füzet, amit még 4 éve lett véve )

·         1 fél megmaradt csomag négyzetrácsos lefűzhető pótlap
·         2 vonalas (utálom a vonalasat, de ez van )
·         1 sima (amit újra kellett renoválnom, de ezért sem vagyok nagyon oda..
·         1 négyzetrácsos füzet
·         ezeken felül 3 a/5-ös tűzött négyzetrácsos füzet


A többit úgyis suli kezdéskor tudom meg.

A tolltartót tavaly vettem, a táskáim meg váltogatom a hordozandó dolgok mennyiségétől függően.

2 vékony füzetmappát, egy lyukasztót, jelölő öntapadós lapokat, 2 lefűzőmappát, meg egy műanyag laptartó mappát vettem kiegészítésképp.