2015. augusztus 10.

Hétfői Kávészünet #4

Nem kell ragozni, nincs olyan ember, aki ne utálná a hétfőt... még szünetben is. Így most mosogatás előtt ide pofátlankodtam, hogy megosszam a jobbnál- jobb hülyeségeim nektek.
Egy tanács: patkányméreg italt sose fogadj el... tényleg, nagyon pocsék íze van. ezután a szokásos kis vodka- narancs teljes felüdülés volt. Szóval pénteken sikerült kiütnöm magam. Bár még az egészséges határaimon belül öntudat mellett maradtam. A másnapi fejfájás már katonadolog lett ebből kiindulva. (ha felébredéskor nem érzel semmit, valószínűleg már nem élsz alapon )

Drága őseimet meg az őrületbe kergetem a gép előtt ülve. (pedig most startoltam rá az animézésre, mert az elmúlt 2 hónapban tanultam a programozást.. be kéne hozni a lemaradásaim ) Szerintük megint függő lettem (pedig lehet, hogy kibírnám egy hétig net nélkül, de akkor sem mozdulnák ki a szobámból, mint anno, mikor nem volt gépem. Meg hogy ne beszéljek senkivel, amikor akarok?! NEIN!! )Emlékszek rá, mikor egyszer telefonon beszéltem meg a hétvégi "kiruccanásom" a páromhoz... és elcsesztem, mert nem jól értelmeztem az információt.. azóta is megmondtam, csak üzenetben tárgyalok meg találkozókat, mert amit mondanak telefonba, nem vagyok képes értelmezni, amíg üzenetet bármikor el tudok olvasni és könnyebb számomra értelmezni. Ezért kénytelen vagyok facen fenntartani a beszélgetéseket, mert akkor biztos nem felejtek ki semmi információt.

Na ezt a problémát sehogy nem tudom feldolgoztatni az őseimmel, így inkább nem szólok egy rohadt szót sem, mert tudom, hogy nem értik meg, hogy én csak így tudok a világ felé kommunikálni. Meg nekem így jó. A telefon számomra maga a káosz. Mi van ha zavarom az illetőt, akit hívok? üzenetet bármikor írhatok, akkor nézi meg és válaszol rá, amikor akar.. na ebben a mi korosztályunk jeleskedik a legjobban, mondhatnám ez a mi "udvariassági formánk". Meg nem vagyunk ezzel bunkó parasztok, hogy reggel 8-kor felhívnak minket, miközben alszunk. Mi nem teszünk ilyet. Ezzel megadjuk mások magánszférájának a tiszteletét.


A facebookról még: 2009-ben kezdődött el Magyarországra bejövetele.. az első korosztály, aki megkörnyékezte a '90-'95 -ig terjedő korosztály volt. mi voltunk az elsők, akik chateztek, posztoltak rajta. Mi is voltunk az elsők, akik beleuntak a játékba, én megfigyeltük a következő generációk "undorító szokásait".Mi már szinte tiltakozunk a nyílt érzelmi kifejezésekért, a kacsaszájas, pucsítós képek sokaságáért. Az én korosztályom már csak bejelentkezik, elolvassa a friss híreket, vált pár üzenetet és otthagyja. Ez kb. fél óra napi szinten. kimondottan utáljuk mások magánéleti hülyeségeiket olvasni, mások képeit nézegetni... beleuntunk. Végül boldog- boldogtalan felregisztrált erre a kereskedelmi hasznot hozó oldalra és nincs kegyelem. Mi meg, akik csak a kapcsolatok fenntartására szerettük fenntartani, már gyűlölködve nézünk rá. A valódi ok, amikért nem szakadunk el tőle, az valójában csak azért van, mert korlátlan üzenetküldés folyik teljesen ingyenesen.. SMS-re már nem érdemes pazarolni a pénzünket.