2015. augusztus 4.

Mai bosszantások a neten

Az elmúlt 3 évben már minden rohadék dologgal összefutottam... ha az ország nem is, de én felállok és tovább küzdök.. magamért. 


Ismét sikerült az oktatásba beleköpni. Mindennapos énekórák?! Először is, értem én a zene jótékony hatásait, de könyörgöm az énekóra és a zeneoktatás két külön kategória... ne én magyarázzam meg, kérem. Énekelni?! Akinek eddig sem volt hangja, azt most ezzel teljesen elrettenti az iskolai élettől.. már előre sajnálom azokat a gyerekeket, akiknek ezt meg kell élniük. 

A Nők Lapja Cafe weboldalán egyenesen kifigurázták ezt az egész cirkuszt, és  még egyet is értek a cikkel. Meg végül beleviszik a zeneórákba a "népzenét"... 14 év néptánc- és 9 év zenetanulás és jó 7 év zenekarozás után tényleg nem akarom elmagyarázni senkinek a népzene, a zene, az ének és a populáris magyar zenék közötti különbségeket, mert szánalmasnak tartom, hogy sokan ezeket a stílusirányzatokat összevonják. Komolyan kezd felbosszantani, hogy kultúrát is kéne tanítani nem csak a hülyeséget.

Ébredjetek már fel, hogy nem ez a cirkusz amit ők csinálnak, hanem az, amikor a szüleim lecsesznek, mert nem végezhettem el egy technikusi szakmát teljesen... na az cirkusz volt az első sorból.

Meg mikor a rosszabb képességűeket felveszik minden indokkal, azokat, akik meg belegebedtek pár tetves érettségiért, azoknak meg fellebbezés nélkül vágták le a pontszámításból az érettségijüket. Te meg csak pislogsz, hogy akkor mégis mi a francért tanultál annyit.

Semmi gond, megvagyok, tisztában vagyok vele, hogy most arra megy ki a játék, hogy hülyének néznek minket, és menjünk el szakmát tanulni vagy dolgozni. Rendben, megyek második szakmára, dögöljetek bele az okoskodásaitokba, és mindannyiunk nevében köszönöm, hogy több százezer ember álmát és vágyát törték össze az elmúlt legalább 5 évben.

A mindennapos tesiórák kínzásait meg már el kell viselnie egy generációnyi kölöknek (persze nekem rendészetin amúgy is volt az 5 napból 4-en tesióra... az is igaz, vannak szadista állat tanárok. )

Vagy amikor nem azt tanulsz, amit kéne... személy szerint 2 évet szívtam, csak mert informatikát kellett volna tanulnom, de jó fél év után elkezdték a gépészeti tantárgyakat átadni nekünk... főiskolai szinten.


Ma is örömmel és nyugodt szívvel feküdhetek le aludni, hogy holnap is ilyen "szép" napom lesz...