2016. április 24.

Egy újabb vasárnapi kávészünet #18

Mik történtek ebben a pár hétben körülöttem?

Újra itt, nem mintha ebben a hétben nem a 4. bejegyzést készítem, de egy kis kávészünet igen is szerintem nem hiányozhat ki. Bele is fogok a.. bocsi kaját most nem tudok hozzá mondani, mivel valami csoda folytán sikerült 9 órakor kimásznom az ágyból, még ilyen esős idő ellenére is, így még fél 12-kor nem ettem.


Ma elég sötét is van, elszórakoztam a sminktermékek fényképezésével, így eléggé úgymond furán kezdődött a napom.

Most animézés terén haladok-haladok aktuálisan a NatsumeYuujinchou-t nézem nagy élvezettel. Belehabarodtam ezekbe a joukai, ayakashi, szellemes történetekbe.

Könyvben az Outlander 2. kötetét nyúzom, bár estére már olyan álmos vagyok, hogy alig tudok vele haladni. Vagy csak úgy érzem, mert már az 1000 oldalból a 700-at is túlléptem.

A könyvtárból meg hoztam pár csemegét:

Végül a sminkeknél maradva várhatólag délután jön egy alapozó, így azt is várhatólag szét fogom elemezni.