2016. április 5.

Kávészünet kedden, újra #17

Sziasztok, ma is egy szép, végre tavaszias napra ébredhettünk.

Nagyon nincs miről mesélnem azon felül, hogy tegnap este befejeztem a blog publikálását.

Mivel tudom, hogy nyakunkon a vizsga, ilyenkor minden diák mindenre ráér és tudom, hogy elkapkodott dolog már vizsga előtt tanulni, inkább nézzetek pár macskás videót, higgyétek el, jobb érzés beülni a tudattal vizsgázni, hogy sikerült idén is elpazarolni az internetre a drága időm.


Aki meg komolyan veszi a vizsgákat, azoknak meg sok kitartást kívánok innen is. Mindenki tudja, hogy tik lesztek azok, akik elérnek majd bármit az életben.

Tervezés alatt áll írásra pár könyv, név szerint:


  • Szabó Magda - Álarcosbál
  • Louisa Young - Drágám, tudatom veled...

Animékben nem gondolom, hogy sokat haladtam, befejezés alatt áll:

  • K-On! 2. évada
  • Seitokai Yakuindomo 2. évada: a feléig már sikeresen eljutottam
  • Ore ga Ojousama Gakkou ni "Shomin Sample" Toshite Gets♥Sareta Ken: ha sikerül rávennem magam még végig is nézem.
  • Hibike! Euphonium feltéve, ha sikerül még azt az elmaradt 2 részt lefordítaniuk, ha nem, akkor megnézem német felirattal.
  • Hidan no Aria AA: örömmel fogtam neki, mégis mivel fiúknak készítették, a 3. Résznél tartok már hetek óta. Tényleg próbálom rávenni magam, hogy megnézzem.
Nem szokásom ígérgetni, ha írok róluk, valószínű befejeztem őket, ha nem, akkor meg egyértelmű, hogy azt sem tudom, milyen nap van.