2016. április 24.

Áprilisi sminkarzenál

Az esős idő ellenére is nagy kedvvel hozom azokat a termékeket, amiket nem csak
megvásárolni sikerült, hanem kipróbálni, vagy éppen beiktatni a mindennapi sminkelésembe.
Előre is elnézést, aki olvassa az értékeléseim krémmánián, azoknak nem mondok újat, a könnyebb végén fogtam meg most a dolgokat és azt másolom ide, amit krémmánián írtam. Ahol tudok írni még, írok egy kis pluszt azért.
Így most áprilisban nem csak lusta, időm sem volt sminkelni magam reggel, ezért is maradt majdnem a hónap végére az értékelés.
A végén találhatsz képet pár termék árnyalatáról.


RIMMEL STAY MATTE LIQUID MOUSSE ALAPOZÓ
Fura első alkalommal egy hab állagú alapozót kipróbálni, inkább zsíros bőrre ajánlott, még az én normál-kombinált bőröm is a homlokrésznél hidratálás után is kicsit kiszárította. Vékony rétegben el lehet érni a természetes hatást, várok a nyárra, hogy melegebb időben hogy fog reagálni a bőrömön, elvárásom szerint arra már jó lesz. Könnyed, nem nehezíti el a bőrt, kiegyenlíti a bőrszínt.
Nagy valószínűséggel sötétebb árnyalatot választottam a kelleténél, így még meglátom, hogy mit fogok vele kezdeni.

S-HE STYLEZONE BIG MAGIC VOLUME ULTRA VOLUME DEFINITON SZEMPILLASPIRÁL
Ezt anyunak vettem meg, így ő volt a tesztalany, hogy kipróbálhassa, végül az ő rövid véleményezését egészítettem ki.
Szép, dús, természetes, kicsit műszempilla hatású, nem potyog le, nem maszatolódik, nem csomósodik, vízállósága tartós. Száradási ideje kevés, a szempillákat láthatólag vastagítja. Összetevőivel nincs ellen érzetem. A színe elég erőteljesen fekete, könnyen felvihető.

MAX FACTOR 2000 CALORIE SZEMPILLASPIRÁL
Már mikor a boltban megláttam a keféjét úgy éreztem, hogy szerelem első látásra. A kuponakció miatt meg egyenesen jött is hozzám.
A dúsító verzióját szemeltem ki, a keféje alapján választottam. Egész nap kitart, bár nekem mintha szárította volna a szempillákat, pár szál ki is hullott. Feltéve nekem elég visszafogott műszempilla hatást keltett. Minden nap lehet, hogy mégsem a legmegfelelőbb számomra, de alkalmakra tökéletesnek vélem. Első alkalommal enyhe irritációt is véltem felfedezni, de ezt még nem írom a festék számlájára.
Pár héttel később: nem, nagy esetben tényleg nem a festék lehet a lugas, mert vagy 2 hétig hanyagoltam a használatát, mégis a szemem valamire rosszul reagál.

CATRICE DEFINING BLUSH
Mikor megvenni akartam voltam olyan szerencsétlen és leejtettem.. semmi gond, épségben hazakerült hozzám, még vásárlás előtt sikerült a töréstesztet végrehajtanom rajta. Nagyon masszív a csomagolása, igazán táskába dobálós darab. Hazaérve jobban megnéztem, csak az felső műanyag tartó kis pöcsök kicsit megsérült de nem tört le, így teljesen jó és használható, bár most már könnyebben nyílik ki. 
Én is a 020- Rose Royce árnyalatára szavaztam a maradék pár szín közül, mert ez egy matt árnyalat ami elég nude-ra sikerült. ( se nem narancs, se rózsaszín de barnás) Hétköznapra vásároltam, világos, könnyed színe van.

ESSENCE SILKY TOUCH PIROSÍTÓ
Pigmentált, szép színek, könnyed egész napra viselhető formula. 2 árnyalat is van nálam. Nem csillámosak, kezdőknek is ajánlható.

RIVAL DE LOOP PEEL-OFF MASZK
Valahogy az a nap sem volt az enyém, mikor ezt kipróbáltam. Nem olvastam el figyelmesen, konkrétan már az egész arcomra rápakoltam. 10 perc se telt el, érzem a húzódást a bőrömön, de felismertem a lehúzható maszkok hatását. Nagyon puhává, hidratált érzést adott a maszk, tisztító hatást nem láttam rajta, de későbbiekre vettem még 1 darabot, próbálom jobban beleásni magam ebbe a maszkba.
 A legtöbb időt a szemöldökömre rárakott pakolás leszedése vett el. :D Végül feldobta a napom, hogy mennyire figyelmetlen voltam, viszont most már egyre jobban érdekelnek a lehúzható maszkok. Az illata is kellemes, nem volt negatív érzetű számomra.

ALVERDE MINERAL PÚDER
Ecsettel álltam neki a használatához. Nem éppen a táskába dobálós darab, ettől függetlenül teljesen meggyőzött, mikor jó pár hosszú nap használatakor egyszer sem fényesedett át az arcom. Nem utolsó sorban meg ha elfogy tudok tenni bele hintőport, amit szintén szeretek mattosításra használni.
Nem tudom, mit tettek bele, de ez akkor is nagyon tetszik, semmilyen púder nem tette ilyen szépen a dolgát. a korrektorokkal jól idomul, fényesedés melegebb időben is látszólag semmi. A kicsit sárgás színe arcon észrevehetetlen, a pórusokat nem tömíti el.

ISANA ROSE/ HIDRO AJAKÁPOLÓ
Már jó fél éve használom, a téli hideg időkre teljesen megfelelt. Színe összetételben rózsaszín, de a szájra feltéve átlátszó. Az összetevők is jók, jól hidratálja az ajkakat, rúzs felvitele előtti hidratálásra is megfelelő.

RIMMEL MOISTURE RENEW RÚZS
A Vintage Pink árnyalatra esett a választásom, hétköznapra szánva egy rózsásabb de természetes, kicsit feltűnő színt keresve. Egy rétegben nem mondanám tartósnak, 2 réteggel, a felesleget letapogatva is csak a közepes tartósságot kaptam meg a rúzstól. Könnyen újrafesthető, de az evés-ivást nem bírja ki. Az ajkak kiszáradására nem erőteljes, bár lehet, hogy érezhető. Szép és jó, de feltételezem található tartósabb rúzs is.
Egy múltkori alkalomra bevetettem, nem volt feltűnő, és az ivást is jól bírta, nem kopott le gyorsan. Maximum egyszer igazítottam rajta, hogy legyen még egy kis színe.

ESSENCE HOSSZANTARTÓ AJAKRÚZS

Ezeknek a rúzsoknak nem tudtam ellenállni, már az 5.db-ot szereztem be. A tartóssággal is meg vagyok elégedve, külön öröm, hogy nem szárította ki az ajkaim.