2016. június 24.

Bekka Fitzpatrick Crescendo


A csitt-csitt folytatása

A kötet kezdete elég idilli hangulata egyből belerángatja az olvasót a történetet.
Nora és Folt kapcsolata eléggé boldog, miközben egy régi ismerős felbukkan Scott személyében, aki közeledni próbál Nora fele.

Nora szerelmi vallomása után Folt szó nélkül lelép. Másnap megtudja Nora, hogy legrégebbi ellenségénél, Marcienél őrködött Folt. Emiatt el akarja élete fiúját felejteni és továbblépni, de tudja, hogy az arkangyalok nem engedik, mivel Folt az ő őrangyala.
Nora édesanyja ismét össze akarja hozni egy gyerekkori ismerősével, Scottal, aki már első ránézésre is kicsit flúgosnak tűnik Nora szemében, később egyre gyanakodóbbá válik Scott cselekedetei felé.
Scott és a botrányos bulikba való meghívásai, Folt apró jelei az érdeklődésének mind Nora idegén táncol.

Kapott egy borítékot. A benne levő gyűrűhöz csak annyit írtak, hogy ez a Fekete kéz tulajdona és ő volt ,aki Nora apját megölte. Később Rixonnál érdeklődött Nora, hogy ki az a fekete kéz.
"...már rég nem halottam ezt a nevet. Azt hittem, Folt nem szereti, ha így hívják."

Innentől kezdve Nora haragudott Foltra, a titkaira és előítéletességére, hogy Folt ölte meg az édesapját.

Marcie meghívja Norat a házi bulijába, ahol Nora ellopja Folt kocsijának pótkulcsát, Marcie naplóját, de menekülés közben összefutott foltba, aki meg is menekíti a kínos szituációtól. Persze, Nora nem olvasott bele a naplóba, de mikor vissza akarta adni, lebukott és Marcie kitálalt arról, hogy előfordulhat, hogy ők féltestvérek. Persze, ezt Nora nem akarja elhinni, de érzi, hogy az élete teljesen teli van hazugságokkal.

Nagy nehezen sikerül Foltnak  Nora álmaiba beférkőzni, hogy elmondhassa neki, hogy mekkora veszély leselkedik rá. Őszintén elárulja, miért ment el Marciehez, hogy kaphatja vissza Nora őt, és ki ő valójában.


A gyűrűkről is többet akart tudni Nora, így Scott lakásában is kutakodni kezdett bizonyítékok után. Gyorsan lebukott, de éppen csak megúszta pár fenyegetéssel.
A végén kiderült, hogy Rixon mozgatja a történet szálait, ő neki volt a célja Nora megölése. Elmondta ki valójában Nora apja és kiderült, hogy Folt még mindig az őrangyala, nem úgy, ahogy állította neki előtte Rixon. Szerencsére túlélte Folt segítségével, Scottal is valamelyest kibékültek barátilag.

- Velem biztonságban vagy. – mormolta Folt, a karjaimat simogatva. Egy pillanatnyi csend után azt mondtam: - Hová fog ez vezetni?
- Együtt leszünk. – Kérdőn felvonta a szemöldökét és keresztbe tette az ujjait, mint aki szerencsét kíván.
- Sokszor veszekszünk. – mondtam.- Sokszor ki is békülünk. – Folt a kezemért nyúlt és az ujja hegyéről a tenyerembe ejtette apám gyűrűjét és ráhajtotta az ujjaimat. Megcsókolta az ujjperceimet. 
– Hamarabb vissza akartam adni, de nem volt kész. Kinyitottam a kezemet és feltartottam a gyűrűt. A szív ott volt belegravírozva a belső oldalán, de most két név volt vésve a két oldalára: NÓRA és JEV.Felnéztem.
– Jev? Jev az igazi neved?- Senki sem hívott így már nagyon régóta. – Végigsimította az ujját az ajkamon, engem figyelve a lágy fekete szemeivel.Meleg és sürgető vágy öntött el. Látszólag Folt is ugyanezt érezte, mert bezárta az ajtót és ráfordította a zárat. Lekapcsolta a nagy lámpát és a szoba sötétségbe borult, egyedül a sötétítőkön átszűrődő holdfény világított. Egyszerre néztünk a kanapéra.
- Anyám mindjárt hazaér. – mondtam. – Hozzád kellene mennünk. Folt egyik kezét végigfuttatta borostás állán.
- Vannak szabályaim arra, hogy kit viszek oda. Igazán kezdtem unni ezt a választ.- Ha odavinnél, meg kellene ölnöd? – tippeltem, küzdöttem a késztetéssel, hogy bosszankodjak.
– Ha egyszer ott járok, többé nem mehetek el?Folt egy pillanatig engem tanulmányozott. Aztán belenyúlt a zsebébe, letekert egy kulcsot a csomójáról és belecsúsztatta a pizsama felsőm első zsebébe.
- Ha egyszer ott jársz, folyamatosan vissza kell térned. 

Viszont, hogy ne itt legyen a történet vége, Nora és Folt megérkezése a lakásra egyenesen egy csapdába esést okozott.