2018. január 23.

Közösségi oldal szidására alkalmas kávészünet #52

Újra itt, de most nem azért, mert könyvekről akarnák áradozni. ( Bár, akinek borsózik tőle a háta, annak most előre szólok, még a héten, sőt talán, holnap jön egy beszámolóm a legfrissebben kiolvasott könyvsorozatomról. - Aminek még nem értem a végére, de még este kilenc sincs, így ezen sem kell parázni )
Nem mondhatjátok, hogy kegyetlen vagyok, mint a Leányrablás Budapesten című kötetben, a Róza néni, aki azon ősi házisárkányok rendjéből való, akik fiatal leányokat rabolnak, és a barlangjukban halálra hímeztetik őket.
(Most tedd el szépen az egered, és nem kell a monitornak vágni, hogy ismét az Ambrózy báró sorozatból idézek. A monitor nem olcsó játék, nem éri meg tönkretenni miattam.)
És nézd, megint rizsázok, ahelyett, hogy a lényegre térnék. Szóval, csapjunk is a kínai csípős csirkébe, ha már az volt a vacsorám.

Facebook, az a nyavalyás, és átkozott arckönyv ismét alkot. Most viszont, ahelyett, hogy a hátam mögött szöszmötölt volna, hetekkel ezelőtt bizony a saját szememmel döbbentem le egyik pillanatról a másikra. Igen, Magyarországon is már tesztelgetik az új rendszert, ahol "elvileg" idén már több posztot láthatsz az ismerőseid bejegyzéseiből, mint a hirdető oldalakból, vagy az általad kedvelt oldalak bejegyzéseit.
Ez jó, azt mondod? Neked biztos. *legyintek, vállat vonogatva, jelezve, hogy legyél boldog*
Az egyik este konkrétan nekem nem akarta a hírfolyamom betölteni. Nem is csodálkozok, azóta orvosoltam a problémát, mivel ha hiszed, ha nem, utána néztem, legalább négy éve bejött divatba, hogy az ismerőseid minden kis mozzanatát követheted. (Éhen fognak kopni a magánnyomozók, ha ez így megy tovább...)
Szóval, mikor bejött divatba, az az akkori, kb. ötven ismerősöm pár perc alatt leállítottam a követésüket. Egyszóval, felőlem bármit kitehetnek, az én fő hírfolyamomban nem látom a tevékenységeiket. (Ha azt hiszitek, nem lehet két perc alatt átböngészni a hírfolyamot, akkor bizony nem jártok az én cipőmben, hogy csak az általam kedvelt oldalak bejegyzéseit böngészem át. Természetesen, ez nem azt jelenti, hogy semmit nem tudok a drága ismerőseimről, hiszen van rá lehetőség, hogy a friss bejegyzéseiket megtekintsd. - Ismerősök ➝ új bejegyzések - )
Schildkröte vagyok, hét és fél éve facebook felhasználó, voltam függője is, és nem fog ki rajtam ez a nyavalyás rendszer, az holt sicher. (Meg is van a következő állásinterjúra való bemutatkozásom, komolyan)
Vissza a kedvelt oldalak bejegyzéseihez. Mintha a történelem ismételné magát, egy évvel ezelőtt drasztikus változások voltak a Youtube csatornák terén is, akkor elkezdődött egyfajta aggódási lavina, most ugyanezt vettem észre az elmúlt hónapban Facebookon. A követők nem kapják meg a friss híreket, ami nem kis bosszúságot okoz a követőnek és az oldal adminjának is. Nem egy blogger mondta már, hogy a nézettségi szint erősen esett az utóbbi időben, mert nem tette kis elsődleges hírfolyamra a posztját. (Ez a poszt meg végképp nem fog oda kikerülni, ezen nem is aggódok... valójában akkor aggódnék, ha oda felkerülne.)
Ha le akarsz maradni Facebookon a legfrissebb posztjaimról, akkor semmiképp ne jelöld be a követésnél, hogy elsőnek jelenjen meg Schildkröte a hírfolyamban.