2018. március 18.

2017 tél - 2018 tavasz vegyes cuccok (kozmetikumok és nassolnivalók)

Már a gépen tucatnyi kép várja a sorsát, hogy felkerüljenek, el jött végre az ő idejük is. Kicsit megkésve, az utóbbi 3-4 hónap cuccait szedtem most össze, de fogjuk rá, hogy annál nagyobb szeretettel.

Balea tusfürdő - Born to be lazy

·         Bogyós gyümölcsös illat
·         Vegán
Édes illat, hozza az ígért bogyós gyümölcsös illatot, közepes hatékony tiszta utóérzet, limitált kiadás, nem vettem volna meg másodjára, főleg, hogy az illata nem tartós. A csomagolás nagyon adta, minden használatkor feldobta az estém. Enyhe csalódás, hogy olyan egy hét után meguntam a használatát, hiába volt kellemes első pillanatra az illata. Pozitívum a kedvező ára.

Isana folyékony szappan - Sweet Feelings

·         Édes cseresznye és medvecukor illat
·         Vegán
Elsőre egy kellemes, édes illattal rendelkezik, de ez gyorsan elillan.
Limitált kiadás volt, de nem vettem volna meg másodjára, mint szappan, tette a dolgát, viszont nem éreztem elég hatékonynak.

Isana folyékony szappan - zöld citrom illattal
  • Ez nem vegán, de az illat kellemes, valahogy nálam jobban teljesített ez a folyékony szappan, mint az előző társa. 
Philips Satinalle és Satin Perfect epillátor
·          Klasszikus termék klasszikus szerepkörben.
Satinalle... bizony, ez az a termék, ami az elmúlt 25 évben semmit nem változott. Mivel édesanyámnak már volt ilyen készüléke, és karácsony előtt felvetette, hogy idén eldöntötte, hogy valami epillátort fog vásárolni (pedig mindig is borotvás voltam, de adni kell egy esélyt az újdonságoknak is.), akkor egyértelmű volt, hogy philips legyen.
Satin Perfect egy fele akkora készülék, mint a klasszikus tesója, a fogai szintén a klasszikus philipshez tartozó ötvözet, két darab AA-s ceruzaelemmel lehet működtetni. Ehhez tartozna egy megjegyzésem, hogy van balesetveszélyes faktora, ha valaki nem akarja az elemeket kiszedni, nincs hozzá semmi védőtok a vágófejre, ezt a készüléket könnyen be lehet kapcsolni. a Satinalle esetében csak azért nem félek, pedig a régi verzión még volt védő-fedőtok!, de vezetékre való csatlakozás nélkül egyértelműen nem működik.
Szóval a védőtok a fejekre! A csomaghoz tartozó tatyó kihasználható, többzsebes változat, így külön-külön lehet a készülékeket, a kábelt, a hozzá tartozó kefét és csipeszt tárolni.
Használatra: aki már ismeri a márkát és a testvértermékeiket, azokat nem érheti meglepetés.

Himalaya hidratáló krém
·         Aloé vera és indiai ginzeng
Elviekben testre és arcra is használható krém, én eddig csak arcra használtam. Egy könnyű, gyorsan bőrbe szívódó termékről van szó, ami smink alatt is jól teljesített. Kellemes és lágy illat, arcon nem zavart az amúgy gyorsan elillanó kicsit gyógynövényes, aloé vera illat.

Himalaya mandulás hidratáló szappan
·         Mandulaolajjal és búzacsíra olajjal
Szappant az utóbbi időkben kifejezetten csak borotválkozáshoz használtam, így amikor a hidratáló krémmel megkaptam egy csomagban karácsonyra, egyből teszteltem is erre a célra.
Nem szárítja a bőrt, de tiszta érzetet biztosít a bőrre használva, az illat mandulás, ami nekem nem igazán jött be, de elviselhető. (Főleg, hogy fürdésre nem használom.) Naturális érzetem támad a termékről, letisztult, könnyű szappan, borotválkozásra normál és időszakosan száraz lábszáron sem éreztem kiszárító hatást. (De akinek szükséges hozzá, egy laza hidratáló krémet elbír a bőr használat után.)


Isana Cranberry Cupcake ajakápoló
·         Áfonyás muffin íz, gyümölcsös illattal
·         Csillogó textúra, enyhe színnel és fénnyel bír felvitel után.
A miért ne? Érzés alapján vásároltam, pedig én amúgy meg vagyok elégedve az Isana sima ajakápolókkal. (A sötét- és világoskékek nekem bejöttek.) Nem tudom, mi a bibi ezekkel az ízesítésekkel, de mikor tudom, hogy a Labello sem tudja hozni azt a színvonalat az ízesített termékeknél, mint a klasszikusoknál, valahogy ezt is hiába kenem szinte minden nap a számra, ki van száradva az ajkam. Sőt, nem egyszer éreztem, hogy az ajkak kirepedeztek, pedig semmi bajt nem láttam szárazságon kívül. Utólag rá kellett segítenem a labello kókuszos ajakvajával.
Az íz viszont kellemesebb, mint a többi eddig próbált Isana ajakápolóhoz képes. Elsőre ijesztő a sok csillám, de felvitel után nem feltűnő.
Remélem, most lejött, hogy nem egy 10/10-es termék, de próbáltam szeretni...

Nature Republic mentolos hajfrissítő kendő
·         10 darabos
Kendő a hajra? Zsíros hajra való nedves kendők, ami felfrissíti a hajtincseket. Előnye, hogy az elnehezült fejbőrt nem terheli le, mint a spays szárazsamponok, amik egyfajta port tartalmaznak, ami magába szívja nedvességet, ezzel frissítve a fejbőrt.
Elsőre kellemes, de nem tolakodó menta illattal találkozunk, a kendők közepesen vannak átitatva, amit használat közben végig kell húzni a tincseken, elsőre olyan, mintha vizes lenne a haj, ami pár óra alatt megszárad, aztán mehetünk is a dolgunkra.


Essence contouring eyeshadow set
  • Két naturális szín található a mini palettában. Egy alap, testszínű, és egy kontúr, barnás árnyalat.
  • Aki ismeri az Essence szemhéjpúdereket, azoknak nem tudok sok újdonságot leírni, hasonló pigmentáltságúak, mint a többi mono szemhéjpúdereik.
  • Aki szereti a természetes árnyaltokat, hétköznapra épp elég, praktikus csomagolása miatt utazásra, táskába dobálós termék.
  • A márka szemre való palettáinak minőségét nem igazán hozza, ecsetfelvitelkor porzanak.


Nassolni valók


Avokádó
  • Nem tudom, mi a nagy hype körülötte, de érdekes észrevételeket szereztem a Mexikóból importált élelmiszerről.
  • Ízre nekem a zsenge zöldborsó jutott eszembe elsőre.
  • Önmagában semmi íze különösen nincs, ezért is jó bármi más élelmiszerrel összepárosítani.
  • Én sóval és borssal próbáltam ki, szendvicsbe téve, és egy zsemlébe bőven elég egy fél avokádó, ami elég laktatónak bizonyult.

Kesudió


  • Az imádott és drága kedvenc, amit tudtommal nem könnyű előteremteni, bár mostanában a pisztácia ára kicsit magasabban van.
  • Ebből a márkából szinte minden Rossmannos vásárlásom alkalmával vásárolok egy csomaggal (sajnos, aznap már el is fogy), bár a kalóriákat nem érdemes nézegetni evés közben.





Lindt áfonya és acai gyümölcszselé, csokoládéba mártva


  • 34%-os gyümölcstartalommal
  • Húgommal fejenként kaptunk egy tasakkal (visszazárható tasakos, bár amilyen finom és gyorsan fogyó, nem lényeges), és szentül meg vagyunk győződve, hogy amilyen középkategóriás árú édesség, úgy meg is éri az árát.
  • tejcsokoládés, puha zselé, a szériában található még gránátalmás és vörös áfonyás ízben is.



Toblerone fehér csokoládés-mézes mandulás nugátszelet
  • Klasszikus csokoládé, szerintem nem kell többet írnom róla. Megnyerte az ízlésem.


Mogyi gastropop sajtos
  • Teljesen véletlenül jutottam hozzá, popcorn. sajtos ízesítéssel.
  • A lehető legegészségtelenebb nassolnivaló, bár aki szereti a sajtos bűnözéseket, azon nem fognak csalódni benne. 

J.D. Gross finest milk chocolates (LIDL)
·         Válogatott tejcsokik (csokoládé minden mennyiségben)
·         Kolumbia                    37%
·         Peru                            39%
·         Pápua Új-Guinea        42%
·         Grenada                      46%


Nutella B-ready
  • Kinder Buenohoz hasonlító termék, mogyoródarabkák vannak benne. A mogyorókrém nutella.
  • Ropogós ostya kakaós mogyorókrémmel és búzakészítménnyel töltve.