2018. július 8.

2018. első félév – maszkok, és kis egyebek


Miközben elhavazom magam maszkokkal, néha használni is kellene őket… A fele már kipróbálva, nézzük is első körben, kik kaptak esélyt egy próbára és mit tudnak.

Tuchmaske
Fátyolmaszk, aktív szenes, szalicilsavas és cinkkel kevert terméke, ami problémás, vegyes bőrre ajánlott használni. Tíz perces gyors használatot ígér.
Valójában nem vártam csodát, mivel már láttam német beauty vloggereknél a terméket, mikor bevezették és ők sem voltak oda a határsáért.
Valójában semmi extrát nem tud, egyszerű fátyolmaszk, aminek az a különlegessége, hogy a kendő fekete. A tasak tartalmára nem lehet panasz, a maszk bőven kapott krémet, szinte tocsogott benne. (Nem, nem tudnám kétszer felhasználni) Olyan fél órát volt az arcomon, de semmi. Se nem tisztított se nem hidratált.

Soft & clear anti-pickel peel-off maske
Az egyik csalódás után jött a másik. Szalicilsavas, aktív szén és cinkkel megspékelt termékről beszélünk ismét, mint a Balea arctisztító maszkok többségénél. Ígérete szerint tisztítja a pórusokat, sőt elsődlegesen a pórusok tisztítására ajánlott használni.
Azon gyorsan túltettem magam, mikor felbontottam a csomagolást, egy kicsit sem elvegyült átlátszó zselés terméket és benne szénpor szemcsék voltak találhatóak. Alapvetően a két alkotóelemnek egyveleget kellett volna alkotnia… (És másodjára is végiggondoltam, hogy ugyanennyiért rendelek egy névtelen kínai fekete maszkot, azzal többet érek el az arcbőrömnél… nem sokat tévedtem) Ugye, van a müller CV peel-off maszkja, totálisan hasonló érzetem volt ezzel a maszkkal kapcsolatban is.
Egy előnyt mondok hozzá, a felső hámréteget megtisztította, és mattá tette a bőrfelszínt. (De azért legyünk őszinték, ezt egy arclemosóval is elértem…)

Soft & clear anti-pickel maske
Gyógyiszapos, szalicilsavas termék cinkkel. Szintén problémás bőrre, pattanásos bőrre és ígérete szerint mattá teszi a bőrt.
A hatástól nem dobtam hátast, a termék különlegessége, hogy egy sárgásabb színű, sűrű krémes termék, ami esetében mikor le akartam szedni arctisztító kendővel, nehezen jött le. Amúgy matt és tiszta érzetű bőrt kaptam, miközben kellemes illata volt.

Soft & clear anti-pickel wärme maske
Rákattintva olvashatók a részletek
Na, mit tud még a Balea kihozni? Elsőre rávágja az ember, igen, ugyanolyan, mint az előzőleg bemutatott maszk, de nem! Aki tud kicsit németül, az már ráncolhatja a homlokát, hogy mégis miért tud meleg lenni egy maszk?
A tíz-tizenöt perces hatóidő helyett itt egy háromperces gyorsmaszkról beszélünk. Miért meleg maszk? Dobni fogtok egy hátast, mikor felteszitek az arcra a terméket, nem egy megszokott, hűsítő érzést kaptok, hanem egy langyos érzet keletkezik, aminek különösebb jelentősége szerintem nincs. (De jót nevettem rajta.) Ez is a „hideg” társához hasonlóan nagyon sűrű és krémes maszk, illetve meg kell említeni a kellemes és nem hivalkodó illatot.

Multimasking
Akai bogyóval és panthenollal, illetve alga is került a keverékbe. Normál is vegyes bőrre készített maszk. Megszokottan két tasakot kapunk, de itt a két 8 ml-es krémek közül egy tasakban rózsaszín, a másik tasakban egy zöld maszk található. A leírás szerint a zöld a T-zónára, a rózsaszín az arc többi részére lett kifejlesztve. A zöld tisztít, míg a rózsaszín mattit, illetve jojobaolajat is tartalmaz, ami hidratál. (tényleg nem vicceltek a nevével, hogy multi)
Különleges hatással nem volt a bőrömre, pedig most nagyon ráfért volna. A terméket viszonylag vékony rétegben vittem fel, így arctisztító kendővel gyorsan és könnyen el tudtam távolítani az arcomról. Előnye, hogy puhította a bőrt és utána a pórusok tisztítása könnyebbé vált.

Ezeken felül még sor került egy hidratáló maszknak is, a Levendulásnak, ami elsőre, a csomagból kinyitva megcsapott az erőteljes levendula illat, de arcra feltéve elviselhető volt. Gyanakodok, hogy alkoholtartalmú, így az erre érzékenyebbek óvatosabban próbálkozzanak vele. Hidratál, puhítja a bőrt, de az enyhén bizsergető érzés nem töltött el különösebb örömmel.

Rákattintva olvashatók a részletek
Kollagénes szempakolás
Én a Golden csomagot próbáltam ki, a zöldet anyunak adtam kipróbálásra.
Különösebb fogalmam nincs, mit ígér, ha minden igaz, elsődleges célja hidratálni a szem alatti területet, és ránctalanít.
Fél órás pakolás. Aki szemüveget visel, annak nem kell erre mellőzni az adott időre, mert nem zavaró tényező. Hűsítő érzést nyújtott, illata nincs, és üde bőrt eredményezett. (már amennyire lehet üde az alig hatórás alvásokat megtűrő arcbőr) Feltételezem, hosszabb és mindennapos használat mellett szarkalábak ellen beválhat, de ez csak a huszonéves korosztály esetén merném állítani. A kollagénes anyagot nem sajnálták a csomagolásból, a csomagolás is praktikus. Ettől függetlenül kétszer nem használnám fel egyik pakolást sem. Nagyon agyalok rajta, hogy egy olyan kéthetes „kezelés” alkalmával bevetném, még akkor is, ha a szem alatti sötét karikákkal nem tud megküzdeni.

Avon clearskin professional white clay cleanser scrub & mask
Mikor megakadt a szemem a terméken, gyanúsan ráncoltam a szemöldökön, hogy tényleg jól látom-e? Évekkel ezelőtt a kedvenc fehér anyagos öt az egyben maszkom kivonták, ami a bőrömnek mindig megváltás volt. Megláttam, meg is rendeltem. És igen! Ez bizony az a termék, amire már két éve ugyanúgy sóvárogtam. Szóval egyből fel is tettem maszknak, hogy helyrepofozzam a már kifejezetten problémás bőröm.

Maszkos storytime:
Tulajdonképp beszéltem a barátnőmmel erről a maszkos dolgokról, amit én magam észrevettem, hogy nekem a szalicilsav semmit nem hat, míg a fehér agyag minden nyavalyámra tökéletes fegyver. Ő nála pont fordított volt a helyzet, így az a legjobb, ha egyénileg körüljárjátok, a két hatóanyag közül melyik hatékonyabb az arcbőrötökön.

Sudocrem antiszeptikus védőkrém
Megakadt a fürdőszobában rajta szemem, mert bizony még a „kistesóm” pelenkás időszakában sem láttam otthon a terméket. Gyorsan meg is néztem Krémmánián, mit is tudhat, mivel a tubuson rajta állt, hogy aknék kezelésére is jó. (Meg amennyibe kerül egy 60 ml-es tubus, el is várok tőle valamit) Na, miután meggyőződtem, hogy ez mehet az arcomra, vékonyan fel is tapogattam egy keveset. Oké, hatalmas pattanásaim az egy hetes, mindennapos felvitel során nem keletkezett, de az arc pirosságára nem adott megoldást.
Fontos! Nem mindennapos használatra, én is két nap után egy nap pihenőt tettem, mert nagyon szárítja a bőrt. Viszont olvastam a krémmániás véleményeknél, hogy smink alá teszi fel. Nem vicc, mikor felvittem olyan egyenletes bőrfelszínt kaptam, hogy legszívesebben én is tettem volna azonnal rá alapozót. Tegyük hozzá egy nagyon sűrű és nehéz krémről beszélünk, nem tudnám mindennapos sminkeléshez használni.

Balea erfrischende reinigungs tücher 3in1 (frissítő és arctisztító kendő)
Normál és vegyes bőrre. Új csomagolásban vásárolható már meg egy ideje, de amúgy is valami kendő szükséges volt, mert a maszkokat elsősorban ezzel szedem le. A minőségen nem változtattak, viszont az illata enyhébb, mint az elődjének.

Az Avonból rendeltem még a maszkon felül két miniparfümöt, a megszokott Little Black Dresst és a Kenzo féle Life illatokat., amik hiába üvegek, táskabarát verziók és jó hasznukat veszem. (Üzenem az Avonnak, több ilyen mini, spray verziót dobhatnának piacra)