2020. augusztus 26.

Nyugalom a hosszú élet ritka… vagy titka? Kávészünet #106

Ennél motiválóbb megjegyzést mára nem is kaphattam… (Innen is köszönöm!) Valamiért idegbaj és agyérgörcs nélkül nem is akart összejönni semmi. Mindegy is, legalább estére idáig is eljutottam. Elvileg mindennel megvagyok… azután pedig tényleg senkit nem érdekel, mi maradt el.

Ahhoz képest, hogy a hétvégék javát nem otthon ülve töltöttem, meglepő, hogy ma már a tízedik kötetbe fogtam bele. Szóval, a havi limitet erősen tartva osztom be minden percem. Ráadásul a következő hónap nagyon húzós lesz, még úgy is, hogy elmarad a várva várt könyvhét.

Mit is mesélhetnék, ami publikusabb? Négy napból hármat túléltem a tánctáborban, és mobilnet mellett csak az olvasás terén voltak elvonási tüneteim. Ehhez viszonyítva egészen jól viseltem a hosszú hétvégét, persze ehhez kellett, hogy közben elmenjek fürdőzni és szaunázni, ahol mondhatni agyig zsibbadva kapcsolódhattam ki. Ez után a mai, és talán az év utolsó laza napjának titulálható munkanapom igyekeztem kihasználni, hogy kicsit összeszedjem magam.

Ebben a hónapban belefogtam a várva várt Fugou Keiji: Balance – Unlimited című animesorozatot, aminek a felét már el lehet érni Uraharashop-on. Konkrétan a hatodik rész óta minden nap felnézek, hogy minél hamarabb láthassam az új részt, mert teljesen ráhangolódtam a történetre. Egyszerűen az a 20–24 perc részenként ordítóan kevés és ennél még fájóbb, hogy még angolul sem adták ki az eredeti kötetet, a Fugou Keiji-t, Yasutaka Tsutsui-tól.

https://animeaddicts.hu/encyclopedia.php?anime.17272

https://www.goodreads.com/book/show/6529583-fug-keiji

Ami még a kedvem teljesen feldobta a héten, az animesorozat nyitó és zárózenéje. Mert erről is érdemes szót ejtenem, sajnos még Youtube-on nincs fenn magyar felirattal, a magyar felirat esetében is a harmadik résztől kezdték el a zenét is feliratozni a sorozathoz. Tipikus Jpop, de valószínű most hetekig ez szól a fülembe, míg meg nem unom.

SixTONES Navigator:

https://www.youtube.com/watch?v=AiYGfx-nRHo

A másik nagy lelkesedés pont, hogy a Kpop felől érkezett, mégpedig a Blackpink egyik újabb zenéjével.

BLACKPINK - 'How You Like That':

https://www.youtube.com/watch?v=ioNng23DkIM

Olvasás terén ma gondolkodtam el, lehet, hogy fájó döntést kell meghoznom és a tervezett Fandorin sorozatot ki kell hagynom idén is, mert túlzottan is felszaporodtak a fizikai kötetek, ergo szeretném azokat hamarabb kézbe venni, mint az olvasón található digitális köteteket. Talán ez a stratégia be fog válni, hogy csökkentsem a TBR listám és a várólistán sorakozó köteteket.

A következő hónap programok terén eléggé táncos lesz, táncházak, műsorok a néptánc és a hagyományőrzés jegyében, szóval, szeptember közepén várhatólag újra kávészünetezünk Sültkörték és Nemolvasók, de addig is mindenkinek jó olvasást, kikapcsolódást a hónap utolsó hetéhez.