2016. július 7.

Éjjeli kávészünet #23

Nincs szerencsétek, nem hogy a purgatóriumba, még egy kisebb nyaralási kiruccanásra sem  fogok sem pénz, sem idő szentelni ( higgyétek el, én örülnék neki, ha megtehetném ) ezen okokból idén nyáron is itt fogom unalmasabbnál is unalmasabb szabadidőm tölteni.

Nem csak a lustaság és az ötlethiány okából szüneteltem mostanában, egyszerűen az alvás győzött az életem felett. ( meg a mosogatás de az más tészta )

Annyira untam az életem így a nyári kötelező szakmai gyakorlat előtt, hogy a nyárra kiadott, be nem fejezett gépírás gyakorlati anyagokat próbáltam önállóan befejezni, hogy minél gyorsabban és lehetőleg jobban tudjak írni. 
Pont ebben az írás előtti időben fejeztem be az összes betűt, de látom, hogy még rögös és nehéz út van ahhoz, hogy el tudjam érni a hőn áhított célt.
Ezen felül csak tematikákat kell kidolgoznom, ami meg számomra csak másolás szint.

Ezen felül, mi az, amikkel kitöltöttem mostanában az időm?

Megnéztem a Hotel Transylvania animációs rajzfilmet, csak mert volt időm, amúgy jó kikapcsolódás lett a végére. A befejezése után azonnal megnéztem a 2. részét is természetesen.

Elkezdtem a Fullmetal Alchemist Testvériség anime sorozatot, ami után teljesen rajongója lettem az FMA sorozatnak. Még talán jobban is élvezem, mint az első FMA anime változatot.

Ezen felül van még pár anime, amikről majd külön bejegyzésben szeretnék írni.

Mint írtam eddig is, semmi rendkívüli nem történik felém.