2016. július 15.

Nyaralási, utazási sminktermékek

Mivel már javában nyár van, a kisebbek már rég, a nagyobbak meg, akik lassan már a kötelező nyári gyakorlatokat is elvégzik, vagy bárki másnak, aki nemsoká kiengedi a gőzt és a munka fáradalmait, hoztam pár sminkterméket, amikből személy szerint válogatnák, ha utazni, nyaralni indulnák.


Arcra való termékek:

Úgy gondolom a nagy melegben teljesen mindegy, hogy teszünk-e valami fedést az arcukra vagy sem. Végszükség esetén bb erősebb fedés szükségéhez cc krémet használnék.
Korrektorozásnál nem válnék meg a szeretett Catrice korrektoroktól.

Púderezés, pirosítás:

Sajnálom, a bronzosító kiment a fejemből, nincs sajnos még bronzosítóm, nem éreztem még szükségét.

Púder a bb vagy cc krém fixálására nem egy kihagyható darab a készletből, 3 fajtát is hoztam, amire azt mondom, hogy nyugodt szívvel bízom magam rájuk a feladatot.

  • Rimmel Stay matte
  • Alverde mineral puder
  • Miss Sporty SoMatte Erről még nem írtam, mert hamarabb megvásároltam, de most jutottam el oda, hogy bevetettem egy melegebb napon. Matt, sőt nagyon matt hatást ígért, ezt könnyen tudta teljesíteni, ebből az okból is került ide a többi közé.
  • Essence silky touch blush
  • Catrice Defining blush

Szemre való termékek:

Egyértelműen a szempillaspirálokra céloznák, szemceruza esetleg, tust nem érezném fontosnak. A szemöldökre ceruzás, port vagy pomádét tetszés szerint.

Én a szemöldökceruzát pakolnám be, de lehet, hogy elhagynám ezt is. A vízálló nem vízálló témára annyit, hogy olyan típust válasszunk, ami jobban a szívünkhöz húz.

2 olyan terméket vettem elő, amiből tudom, hogy van normál és vízálló változata is.

  • Maxfactor 2000 Calorie szempillasprál
  • Avon SuperShock szempillaspirál
Szemhéjpúdernél ha vinnék is inkább natúr, vagy földszíneket vinnék. Egy pár színből álló paletta, esetleg még a kedvenc színünk egy mono palettában bővel elég pár napra.

  • Essence quattro szemhéjpaletta

Szájra való termékek:

Könnyed, nude színek alapvetően favoritok utazásokra.

  • L'oreal paris infallible mega gloss bar szájfény
  • Essence hosszantartó ajakrúzs
  • Rimmel moisture renew rúzs



Ecsetek:

Ha már minden más megvan, pár dolog, akkor jöhetnek az ecsetek.

Az arcra a krémekhez ecsetet vagy szivacsot tetszés szerint csomagolni, bár mostanában visszatértem a szivacs használatára, amivel hosszabb idő, de alaposabb eldolgozást biztosít.

Ezen felül a krémkorrektorhoz ecsetet sem hagynák ki.
Arcra egy púder és egy pirosító/ bronzosító ecset
Szemre egy színfelvitelre ecset és egy satírozó ecset jöhet, ha viszünk szemhéjpúdert.