2016. július 4.

Frederica Bosco Maradj velem angyal

Új esélyekkel, új reményekkel nekifogni Londonnak, új iskolának és minden másnak.
Mia nagy nehezen rávette édesanyját, hogy barátnőjével, Ninával sikeresen Londonba költözzenek. 
Nagy nehezen belefognak az iskolai tanulmányok folytatásában, miközben egyre nehezebb dolgokkal állnak szembe.

Miának vissza kellett térnie a táncművészeti iskola keretei közé, Ninának az egyetem mellett a közelgő gyerek és volt párkapcsolata Carllal növeli a terhét. 

Carlnak a szülei ultimátumot adtak, hogy el kell vennie Ninat, Nina viszont túl akar lépni a kapcsolaton és más fiúval kezd el randevúzni.

Eközben Mia Patrick segítségével próbál túljutni a megpróbáltatásokon, az új iskolában egyből megismer egy fiút, Adamot, aki segít Miának beilleszkedni az intézmény életébe.

Mia élete ne legyen meglepetések nélkül, anyukája bejelentette, hogy gyereket vár az élettársától. Eközben Adam és barátnője konfliktusairól is olvashatunk, aminek csúnya befejezéssel vége szakad. Eközben Mia próbálja jobb belátásra bírni Ninat, aki végül elfogadja Carlt. 
Végül kezd Mia és Patrick kapcsolata távolodni, miközben Mia nagy sikereket próbál nagy küzdelmek árán elérni a balettban.
Adam is képes volt kilépni a szürke egér szerepéből, végül céljai megtalálása után, Mia segítségével közös erővel nekivágtak az új életüknek.
– Mia, a világ legboldogabb emberévé tettél, és hidd el, ahogy megígértem Patricknek, megcsókolom a földet is, ahol jársz! – szorított magához. Úgy maradtam a karjaiban, élvezve az ölelését, és hogy újra védelmez valaki. 
– Adam… Nem érzed az eperillatot? – kérdeztem tőle. 
– Eperillatot? Elmosolyodtam, és megborzongtam.
A történet mozgalmas, rengeteg izgalommal, cselekvéssel. Még alig olvas bele az ember, máris a történet közepében találja magát. Elsősorban tizenéveseknek ajánlott és akik kedvelik a kicsit sem földhöz ragadott, racionálisabb műveket.