2016. július 24.

Vasárnapi kávészünet #24

Kegyetlen hét volt, ennyi bizonyos. Gondoltam, írok pár mondatot, ha nem is a legfontosabbakról, de próbálom összerázni magam.

Először is, csináltam pár idiótaságot, ahol sikerült a képeket törölnöm a posztokból. Így a vicces képtárakat újra kellett készítenem, biztos vagyok benne, hogy nem pontosan azok a képek kerültek vissza, mint ami eredetileg benne voltak.

Minden mást tudtommal sikerült újra raknom, így nyugodtabb szívvel folytatom az írást.
A gyakorlat és a napi 4 órás alvások eléggé táncolnak az idegeimen, de kitartok, amíg csak lehet.

Tervezés alatt van egy shoppingposzt, bár mostanában nem vásároltam szét magam, de azért van pár kipróbálásra szánt termékem.

Könyvek olvasásában sem igazán haladtam, csak egy könyv írásáról tudok teljesen, amiről biztos beszámolok. Maggie Stiefvater - Siver (borzongás) című könyve régebben nem ragadta meg a figyelmem, most volt lehetőségem és kikölcsönöztem csak az első kötetet. Ahogy sokszor, most is megbántam, hogy nem vettem ki a folytatásokat, mert nagyon megtetszett a kötet. Elég szokatlan és különleges a sok vámpíros, angyalos kötetek után várfarkasokkal teli könyvet olvasni.


Animesorozatokból a Diabonik Lovers 2. évada volt tervben, de valahogy csalódtam a műben, egyhangúnak és kicsit unalmasnak tartottam, a történet nem haladt sehova és rengeteg nyitott kérdést hagyott maga után. Lányoknak elsősorban csak a vámpíros vérszívások tetszhetnek, viszont nekem túl erőltetett sűrűségű volt, ahogy a főszereplő lány egyik vámpírtól a másikig került. Végül meglepődtem a kb. 12 perces részeken.